שבוע חם: תוכניות האקטואליה כבשו חצי מטבלת הרייטינג

תוכניות ריאליטי האוכל של קשת ורשת עדיין שולטות בראש הטבלה ■ הראיון של אילנה דיין עם נשיא טורקיה ארדואן הסתפק ברייטינג של 16.5%

הקרב בין שתי תוכניות ריאליטי האוכל של זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת הופך לצמוד יותר בשבועות האחרונים. אמנם גם השבוע "מאסטר שף" של קשת - שעד לאחרונה כבשה בקלות את שני המקומות הראשונים בטבלת הרייטינג - מתברגת במקום הראשון בזכות פרק התוכנית ששודר ביום שלישי, אך בבחינת הנתונים על-פי "צפיית פרטים" מתקבלת תמונה אחרת. שתי תוכניות "מאסטר שף" שמדורגות במקום הראשון והשלישי בבחינת הצפייה לפי בתי-אב (במגזר היהודי) מתמקמות רק במקומות השלישי והחמישי. את שני המקומות הראשונים תופסת "מהפכה במטבח" של רשת עם 917 אלף צופים (בכלל האוכלוסייה) בשבת ו-783 אלף צופים ביום רביעי.

אבל השבוע החום במטבח התגמד לעומת זה ששרר בחוץ, ועל רקע גל השריפות שהתפשט במדינה, כבשו תוכניות החדשות והאקטואליה מחצית מהטבלה. השיא נרשם ביום חמישי - שני משדרי חדשות מיוחדים שהוקדשו לסיקור האירועים בערוץ 2 התברגו לעשירייה הראשונה. גם המהדורה המרכזית של חדשות 2 נהנתה מצפייה מוגברת, והממוצע של 5 המהדורות ששודרו השבוע התברג למקום השישי עם 22.3%.

שבת הפכה ליום צפייה חזק בשני הערוצים. בערוץ 2 רשמה "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס נתון גבוה של 24.8% (מקום חמישי); ותוכנית של רשת בשם "הקול של", ששודרה גם היא אמש, התברגה למקום התשיעי.

בערוץ 10 רשמה "המגזין" עם אושרת קוטלר רייטינג של 12% (שיא של יותר משנה לפי נתוני הערוץ); ו"גב האומה", ששודרה אחריה, רשמה 11.2%.

נתונים מעניינים נוספים מערוץ 10: העונה החדשה של "גידי ואהרוני" הושקה עם רייטינג של 12.1%; שתי התוכניות בעונה השנייה של "לילה טוב עם אסף הראל", הפעם בשעה מוקדמת יותר ובגרסה מושקעת יותר, השיגו רייטינג לא מרשים של 3.9% ו-3.5%.

בקרב תוכניות התחקירים, ההישג העיתונאי של אילנה דיין שראיינה את נשיא טורקיה ארדואן לתוכנית "עובדה" לא תורגם לרייטינג מרשים, והסתפק ב-16.5%. החלק השני בתחקיר "המקור" בערוץ 10 בעניין עסקת שליט זכה ל-9.2% (החלק הראשון רשם 10.6%).

ביום שישי זכתה "אולפן שישי" של חדשות 2 לנתון גבוה עם 17.5%, מול 8.2% בלבד ל"שישי" עם איילה חסון בחדשות 10. בערוץ 1 קיבל "יומן" רייטינג של 3.6%, ו"סיבה למסיבה" עם רבקה מיכאלי בקאמבק נוסטלגי רשמה 4.2%.

רייטינג
 רייטינג