אנלימיטד ביקשה מהמבקר לעכב את הדוח עד להכנסת משקיע

עזיבה נוספת של בכירה בחברה: סמנכ"לית השיווק והמכירות ענת מסרי דלאל

דורון כהן / צלם: איל יצהר
דורון כהן / צלם: איל יצהר

עוד פרישה של בכיר במיזם הסיבים האופטיים אנלימיטדוהפעם מדובר בענת מסרי דלאל, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, שהודיעה על סיום תפקידה. מסרי דלאל הגיעה לחברה לפני כחצי שנה בלבד ולדברי מקורות בחברה היא הודיעה מראש שהיא מגיעה לתקופה קצובה וזאת בשל פרוייקטים אחרים שבהם היא מעורבת. כך או כך, את תפקידה העבירו לאוהד פורטנוי ששימש כמנהל הפיתוח העסקי, וכעת ישמש בשני התפקידים.

העזיבה של מסרי דלאל מצטרפת לעזיבות נוספות של בכירים בחברה, כמו אביב גליאני ראש תחום המכירות מגזר פרטי, וישי סלירוסס שהיה מנהל המחלקה העסקית לפני חודש. במקביל ממשיך לירן אלינר לייעץ לחברה בשבתו בחו"ל.

כל הפרישות באות על רקע אי הוודאות סביב הבעלים העתידיים של המיזם, כאשר כפי שזה נראה עתה, סלקום היא הגורם הדומיננטי שממשיך בבדיקת הכדאיות הכלכלית. כבר כעת ניתן להעריך בזהירות שסלקום לא תשקיע את הסכומים שהמיזם רוצה, ואם בכלל תסכים להיכנס להשקעה היא תדרוש שינויים מרחיקי לכת בכל הנוגע לבחירת הטכנולוגיות העתידיות והעבודה מול הספקים השונים.

מי שעשויה להיפגע מכך זו סיסקו, שהיא ספקית הציוד הראשית של המיזם שגם העניקה לו אשראי ספקים נדיב. 

בתוך כך נציין כי בשיחות עם מבקר המדינה שעורך ביקורת סביב ההתרחשויות במיזם, דובר על כך שהמבקר יעכב את פרסום הדוח שלו עד לאחר שתתברר זהות המשקיע העתידי וזאת מהחשש שפרסום הדוח יקשה על הכנסתו.