שת"פ של דיגיטלנט וחברות פרסום להכשרת בני 40+ לדיגיטל

התלמידים יקבלו מנטור בכיר מתעשיית הדיגיטל שילווה אותם עד למציאת מקום עבודה ■ בין המשרדים שהתחייבו להעסיק בוגרים שיסיימו בהצטיינות: אדלר-חומסקי, גיתם וצ'יינה ביי

כמה קבוצות פרסום וגופים בתחום הדיגיטל התחייבו לשתף פעולה עם פרויקט הכשרת העובדים לדיגיטל בגילאי 40 פלוס של מכללת דיגיטלנט. במסגרת שיתוף-הפעולה יעסיקו אותם גופים בוגרים בגילאי 40 פלוס שיסיימו בהצטיינות את ההכשרה.

מדובר בתלמידים ללא ניסיון קודם בתחום הדיגיטל, המעוניינים לפתוח בקריירה שנייה, אך מפאת גילם הסיכוי שלהם להשתלב בתעשיית הדיגיטל שואף לאפס, שכן זוהי תעשייה הנתפסת כמיועדת לצעירים. לכן עד כה לא הייתה הזדמנות אמתית לעובדים מבוגרים יותר להשתלב בה אם לא צמחו בה - אפילו לא במשרות התחלתיות.

בין הגופים שכבר אישרו כי יפתחו שערים בפני בוגרים מצטיינים נמנים חברת המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי וגו אינטראקטיב, שעובדת היום במשותף עם אינטראקשן מקבוצת אדלר-חומסקי. משרד הפרסום גיתם וחברת-הבת שלו אושן, שרוטונים, אמפריישן, מפה לאוזן, צ'יינה ביי ואינובייט.

בדיגיטלנט מנהלים בימים אלה שיחות עם מעסיקים פוטנציאליים נוספים בתעשייה, מתוך כוונה להרחיב את הפרויקט ולהביא להצטרפותם של גורמים נוספים בהמשך.

פרויקט "40 פלוס" שונה במהותו מלימודי הכשרה אחרים של דיגיטלנט. בנוסף ללימודי דיגיטל בתחומים שונים, מקבלים התלמידים מנטור אישי ובכיר מתעשיית הדיגיטל, שאמור ללוות אותם עד למציאת מקום עבודה, וכן תמיכה וליווי במרכז ההשמה של דיגיטלנט, הכולל הכנה לראיונות, שדרוג קורות חיים וכדומה.

ניכר במאשה דאשקוב, מייסדת דיגיטלנט, כי פרט לפוטנציאל השיווקי הברור היא רואה בהכשרת ושילוב כוח אדם בוגר יותר לתעשיית הדיגיטל כמעט שליחות: "בני 40 פלוס יכולים לעשות המון שירות לתעשיית הדיגיטל, שעד עכשיו העדיפה לקלוט רק אנשים צעירים מאוד לתפקידים התחלתיים", היא אומרת.

"תעשיית הדיגיטל סובלת כבר שנים מאי-יציבות של כוח-אדם, מפער בין-דורי בין הצוות שמנהל לקוחות לבין הלקוחות - עצמם דור אחר, שפה אחרת. בני 40 פלוס יכולים להעניק למעסיקים גם יציבות תעסוקתית וגם להשתלב מדהים בתפקידי ניהול לקוח ואפילו לייצר שם יתרון על פני חבר'ה צעירים".