50 שקל ליום, ללא התחייבות - ויש לכם משרד במגדל שלום

חברת אורבן פלייס מציעה דיל הכולל מטבח משותף עם קפה, עמדת שתייה חמה וקרה וחיבור לאינטרנט ■ מתחם החברה במגדל שלום משתרע על שטח של כ-900 מ"ר

משרדים / צילום: בלומברג
משרדים / צילום: בלומברג

האם אנחנו בפתחה של תחרות פרועה שמזכירה את ימי מלחמת הסלולר וכוסות הקפה? חברת "אורבן פלייס" מציעה מהחודש עמדות עבודה במתחם בקומת הקרקע של מגדל שלום מאיר (כלבו שלום) תמורת 50 שקל ליום, ללא התחייבות.

תג המחיר הוא לתקופת ההתנסות וכולל עמדת עבודה נוחה, חיבור לרשת אינטרנט, קפה ועמדות שתייה חמה חופשית, מטבח, מרחב משותף למפגשים ועוד.

רומן לוי מנכ"ל אורבן פלייס מסביר את המהלך: "כמי שנמצא בלב ליבה של העשייה הטכנולוגית בישראל, אנחנו מזהים שיזמים רבים עדיין חוששים להיכנס לעולמות החללים המשותפים לטווח ארוך. ולכן החלטנו לאפשר לקהל הרחב להתנסות בסוג זה של עבודה וללא מחויבות".

"אנו מאמינים שהתנסות על בסיס תעריף חד פעמי שכזה לבטח יעזור להבין שזה עתיד ההייטק. שכן מעבר לכדאיות הכלכלית, יש פה תפישה חדשה של העבודה שמבוססת על שיתופיות", הוסיפו השותפים הנוספים - קלוד ביסמוט וברנרד כלפון.

הסניף הראשון של אורבן פלייס ממוקם בבניין פסגות בשדרות רוטשילד בתל-אביב. מתחם העבודה של "אורבן פלייס" במגדל שלום כולל כ-100 עמדות עבודה בשטח של כ-900 מ"ר, כשהחברה מתכננת להרחיב את פעילותה שם תוך מספר חודשים, עם 2,700 מ"ר נוספים בקומה השנייה.

ענף המשרדים השיתופיים זכה לכינוי "WeWork", על שמה של החברה שהתחילה עם הטרנד של תשלום עבור שימוש בפועל בחלל משרדים. לרשת סניפים בנקודות מרכזיות רבות בעולם וכן בישראל. על רקע הפופולריות לה זוכה הענף בתקופה האחרונה, מומחים חוזים כי התחום עוד צפוי להתרחב משמעותית בישראל - בשל תופעת הבנייה הרבה של מגדלי משרדים.