מישורים רוכשת בניין משרדים ברעננה תמורת 22.5 מיליון שקל

ככל הידוע, המוכר הוא איש העסקים רונן לוי, בעלי רשת חנויות הצעצועים "כפר השעשועים"

חברת הנדל"ן מישורים הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם לרכישת בניין משרדים באזור התעשייה רעננה תמורת 22.5 מיליון שקל. המוכר, ככל הידוע, הוא איש העסקים רונן לוי, בעלי רשת חנויות הצעצועים "כפר השעשועים".

לפי מישורים, הבניין בנוי על קרקע בשטח של 1.6 דונם, ושטחו הבנוי נטו עומד על כ-1,800 מ"ר. במישורים הוסיפו, כי "לבניין קיימות זכויות בנייה עודפות לניצול או לפיתוח עתידי בהיקף משמעותי", וכי הוא "ברמת גימור גבוהה לאחר שעבר שיפוץ פנימי וחיצוני לפני כשנתיים, ואין צפי לביצוע השקעות מהותיות בבניין".

כיום הבניין מושכר ל-14 שוכרים, ושיעור התפוסה בו עומד על 55%, מה שמייצר לו רווח תפעולי נקי (NOI) של 1.1 מיליון שקל בשנה. ההערכה במישורים היא כי בתפוסה מלאה הבניין יוכל להניב NOI שנתי של 2.1 מיליון שקל, ואת הרכישה מתכננים לממן ממקורותיה העצמאיים של החברה. השלמת העסקה צפויה תוך 60 יום וכפופה לכמה תנאים.

מישורים, הנמצאת בשליטת גיל בלוטרייך ואלכס שניידר, מחזיקה בנכסים מניבים בישראל ובמרכזים מסחריים בארה"ב, ונוסף על כך היא בעלת השליטה בחברת סקייליין, הפועלת עבורה בתחום המלונאות והנופש בקנדה ובארה"ב.

בשבועות האחרונים העלתה חברת הדירוג S&P מעלות את דירוג החוב של מישורים בדרגה אחת, מ-BBB ל-BBB פלוס, בתחזית יציבה - זאת על רקע צפי להמשך שיפור הדרגתי ביחסי הכיסוי של החברה בשנתיים הקרובות.

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים, מסר היום כי "הנכס הנרכש נהנה ממיקום מצוין באזור ביקוש, ורכישתו הנה צעד נוסף ביישום האסטרטגיה העסקית להגדלת משקל הנכסים המניבים של החברה. השלמת הרכישה צפויה להגדיל את סך ה-NOI המייצג של מישורים (ללא סקייליין) אל מעבר ל-40 מיליון שקל בשנה, ובכך היא צפויה לתרום בצורה חיובית להמשך הגידול בתזרימים התפעוליים וברווחיות השוטפת של החברה".