קטגוריית BIG DATA מתווספת לתחרות הא"פי

הקטגוריה מתייחסת למהלכי פרסום אפקטיבים שהתבססו על שימוש בדאטה ובטכנולוגיה

 

הייטק  / צלם: thinkstock
הייטק / צלם: thinkstock

BIG DATA הוא תחום שרק הולך ומתגבש בישראל אך מארגני תחרות האפי (הפרסום האפקטיבי) ממהרים לאמץ את הטרנד והולכים צעד נוסף לעבר המציאות הדיגיטלית: התחרות לשנת 2017 תכלול קטגוריה חדשה שתעניק פרסים למהלכים מבוססי BIG DATA. הקטגוריה מתייחסת למהלכים אפקטיבים שהתבססו על שימוש בדאטה ובטכנולוגיה לצורך זיהוי ואיפיון קהל היעד, והתאמת המדיה והמסר השיווקי לקהל זה.

התחרות שמתקיימת זו השנה ה-16 בישראל תחלק פרסים למהלכי שיווק מצטיינים ב-18 קטגוריות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית האפי פלטינום אשר בוחנת הישגים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3 - 5 שנים).

תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, ה-Effie Awards, היא תחרות בינלאומית אשר מתנהלת בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם והיא בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. הליך השיפוט כולל שני סבבים הכוללים בהם נדרשים המתמודדים להציג חומר כתוב המציגים את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית וצפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלך. סגל השופטים כולל למעלה מ-60 שופטים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה.