דידי הררי עושה ג. יפית - ישתתף בפרסומות שימליצו על מוצרים

במסגרת "חוכמת ההמונים", פורמט שפיתחו אולפני מימד ומשרד הפרסום סולומון מדיה, יציג הררי המלצות המבוססות על סקרים של מוצרים ושירותים

דידי הררי / צילום: איל יצהר
דידי הררי / צילום: איל יצהר

האם השדרן דידי הררי בדרך להפוך לג.יפית הבאה? ל"גלובס" נודע כי הררי צפוי לקחת חלק בפורמט פרסומות שייקרא "חוכמת ההמונים" וימליץ על מוצרים. ואולם, בשונה מהפורמטים המקובלים בז'אנר, כמו הפרסומות של רפי גינת או יפית גרינברג, שבהן ההמלצה על מוצר נסמכת על המלצה אישית שלהם, הררי יציג המלצות המבוססות על תוצאות של סקרים.

הפורמט הוא פרי פיתוח משותף של אולפני מימד ומשרד הפרסום סולומון מדיה. סולומון מדיה הוא משרד פרסום קטן, הקיים זה 20 שנה ונמצא בבעלות משותפת של ענת סולומון, פרסומאית ואשת עסקים, וזאב מוזס, איש עסקים ולשעבר מבעליו של עיתון "ידיעות אחרונות" שהוא גם מבעלי אולפני מימד - ומכאן נובע שיתוף הפעולה.

הפורמט אמור לדמות תוכנית טלוויזיה או סוג של שעשועון, והוא יצולם באולפן וירטואלי שפותח באולפני מימד. במהלך הפרסומת יציג הררי תוצאות של סקרים שבוצעו על ידי החברות שבחרו להשתתף בפורמט הפרסומי המוכיחים שהן לכאורה המובילות בקטגוריה המוצגת. העסקה הפרסומית שתוצג למפרסמים כוללת הפקה בעלויות נמוכות ורכש מדיה שיתבצע על ידי חברת המדיה יוניברסל מקאן. עם זאת, חשוב להדגיש כי ההצעה המסחרית פתוחה לא רק ללקוחות מקאן אלא לשוק כולו.

הפורמט החדש יעלה בערוצי מדיה לבחירת המפרסם: הוא יכול לעלות כפרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחרית או בערוצים הדיגיטליים השונים, כמו גם כמודעת פרסומת בסגנון האייטמים של גד בירון בעיתונות המודפסת. דידי הררי ממותג כטאלנט "עממי", ולכן הבחירה שלו להוביל פורמט שאמור לשקף את קול ההמון לכאורה מתבקשת. עם זאת, נראה כי במימד ובסולומון מדיה מתעתדים להוסיף גם זווית נשית ומנהלים בימים אלה מו"מ עם מגישה נוספת.

מפתחי הפורמט מבהירים כי מפרסמים שירצו לפרסם את המוצר שלהם בפורמט זה, יצטרכו להוכיח כי המוצר שלהם אכן נבחר על ידי רוב ההמון. ההוכחה לכך תוצג על ידי תוצאות סקר שנערך על ידי מכון סקרים העומד בכל הסטנדרטים הנדרשים. תוצאות הסקר יוצגו באולפן ממותג עם פתיח ממותג ובליווי סאונד חדשותי.

פרט להצגת התוצאות, ישולבו גם צילומי רחוב של אנשים הממליצים על המוצר או השירות, כך שבמובן הזה הררי אמור להישאר בפוזיציה שהקהל רגיל לראות אותו - מנחה. ההמלצה עצמה באה לכאורה מציבור הצופים ולא ממנו.

הפרסומת הראשונה שתעלה בפורמט זה היא של דלתות פנדור, שתקציב הפרסום שלהן מנוהל בחלקו במשרד הפרסום סולומון מדיה זה 12 שנה. דלתות פנדור יציגו סקרים שלפיהם 81% מהנשאלים בחרו להחליף את דלתות הפנים שלהם לדלתות פנדור.

סולומון אישרה את הידיעה ומסרה בתגובה: "האולפנים הווירטואליים החדשניים שלנו צפויים להיות 'רמי לוי' של עולם האולפנים, עם יכולת לספק את אותם מוצרי יסוד ליצרני תוכן בכלל ולמפרסמים בפרט, הן בברודקאסט והן בשלל ערוצי המדיה החדשים באותה איכות ושירות שאליה התרגלו - אך תוך חיתוך דרסטי בעלויות. כל זאת מתוך הבנה עמוקה של השינוי המתחולל בעולם המדיה הישראלי והעולמי בעקבות האינטרנט ושינוי הרגלי הצפייה, במיוחד של הדורות הצעירים".