תצוגת האופנה של גולברי: השר איוב קרא רוקד על שתי חתונות

וגם: בת שבע בובליל חוגגת יום הולדת 50 ומזמינה חברות - מה משותף לכולן?

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג / צילומים: אסף לב
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג / צילומים: אסף לב

איחור אופנתי

או: השר איוב קרא רוקד על שתי חתונות ומגשר על "דאבל בוקינג"

גם אם השבוע נפתח בסימן חורפי משהו, האביב אכן ממשמש ומתקרב. אמש (א') השיק בית האופנה גולברי בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי, את קולקציית אביב-קיץ 2017 שלו, ופתח את הארון העדכני בפני שלל אנשי ונשות עסקים.

אלה לא הגיעו הפעם לאמפי קיסריה, אלא לגני התערוכה בתל-אביב, שם נהנו מתצוגת אופנה, מהופעה של להקת טיפקס המיתולוגית ומקוקטייל.

במגיעים ניתן היה לצפות גם בכמה פוליטיקאים, בהם השר ללא התיק, איוב קרא. כאשר נשאל קרא כיצד הוא נמצא כאן בה בשעה שחבר מפלגתו, ח"כ אורן חזן, נישא לבחירת ליבו, השיב קרא כי הוא הספיק לפקוד גם את השמחה ההיא, השאיר צ'ק ומיהר לתצוגה, גם אם באיחור מה.

עוד התעדכנו בקולקציה החדשה: יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז ורעייתו חני; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; אשת העסקים סמדר רינות-נמרודי; ד"ר ציפי לנדאו ובתה יעל; עו"ד רונית סיטון זלקינד ובן זוגה עו"ד עופר צור; בת שבע בובליל, מבעלי רשת קלאב הוטל, שחגגה השבוע 50; רון אבידן, מנכ"ל עופר השקעות ורעייתו, השחקנית לימור גולדשטיין; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; אבי שומר, מבעלי צומת ספרים שזכה למחמאות על הגזרה החדשה; עמוס שפירא וחלי לוי; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; ג. יפית וחברתה שלווה הסאל; אורן רווח, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל;עדי קייזמן שצפה בזוגתו אסתי גינזבורג, הפרזנטורית של גולברי, שגם פתחה והובילה את התצוגה; ורבים אחרים.

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג / צילומים: אסף לב
 עדי קייזמן ואסתי גינזבורג / צילומים: אסף לב

על חורבות הקומוניזם

משה לחמני, יו"ר שיכון ובינוי, חוגג בבלגרד

ביום חמישי האחרון ערכה חברת שיכון ובינוי באולם מועצת העיר בלגרד שבסרביה אירוע לציון תחילת הבנייה של הפרויקט המקומי שלה - "שערי הדוכס".

המוזמנים: כ-500 אנשי עסקים, שותפים אסטרטגיים ונציגי ממשל, כשאת פניהם קיבלו משה לחמני, יו"ר שיכון ובינוי; ירון קריסי, המנכ"ל; גיא דבורין, מנכ"ל חברת הבת שיכון ובינוי יזמות נדל"ן חו"ל; וגילי דקל, השותף המנהל של הפרויקט.

ראש עיריית בלגרד, גורן וסיק, סיפר באירוע כי בשטח המתפרש על פני כ-70 אלף מ"ר לא נעשה עד שימוש, ואילו בתקופת השלטון הקומוניסטי עמד שם מפעל רהיטים. מאז - לא הוקם שם דבר. והנה, במסגרת הפרויקט של שיכון ובינוי יוקם שם מתחם אורבני הכולל כ-700 יחידות דיור, שטחי מסחר ומשרדים.

גיא דבורין, ירון קריסי, גורן וסיק, משה לחמני, גילי דקל / צילום: שיכון ובינוי
 גיא דבורין, ירון קריסי, גורן וסיק, משה לחמני, גילי דקל / צילום: שיכון ובינוי

זה רק הסיפתח

בת שבע בובליל חוגגת יובל ומזמינה חברות - מה המשותף לכולן?

ביום חמישי חגגה בת שבע בובליל, מבעלי רשת קלאב הוטל, יום הולדת 50 באולם האירועים ARCA בנמל תל-אביב. במוזמנות - כ-200 "נשות אנשי עסקים", ומתברר שכמה מהן אף עומדות בזכות עצמן.

נצפו חוגגות: ענת פרנקל, שחוץ מהיותה רעייתו של שמואל פרנקל מנכ"ל אפסילון, היא גם עוסקת בתחום האופנה; ורד גרינבוים, רעייתו של אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום הפורש, שהיא גם מנכ"לית אגודת הידידים של המרכז הרפואי שיבא; ואחרות.

בין לבין דובר שם על כך שהחגיגה האמיתית תהיה במארס, או אז יוזמנו אנשי ונשות העסקים להשקת מלון קלאב הוטל המחודש באילת. זו ככל הנראה כבר לא תהיה הפתעה גדולה כל-כך, אבל משה בובליל אמור להקדיש לרעייתו באירוע שיר בביצוע האופרה הישראלית שתגיע כולה להשקה.

משה ובת שבע בובליל / צילום: עופר חן
 משה ובת שבע בובליל / צילום: עופר חן

אבי גפן - מנכ"ל אלון קבוצת הדלק

גפן יחליף את אביגדור קפלן שפרש בסוף 2016

אבי גפן מונה לתפקיד מנכ"ל אלון קבוצת הדלק (אלון חברת הדלק לישראל בע"מ). גפן יחליף בתפקיד את אביגדור קפלן, שסיים את תפקידו בסוף חודש דצמבר 2016.

בשנים האחרונות עסק גפן בעיקר בפעילות השקעות וייזום. קודם לכן ניהל את קבוצת החברות אקויטל, יואל, נפטא וישראמקו. בשנים 2006-2011 הקים וניהל את חברת איזי אנרגיה.

בעלי השליטה באלון הם ביילסול של שרגא בירן ודודי ויסמן; וארגוני הקניות של הקיבוצים המיוצגים על-ידי עמית בן-יצחק, המכהן גם כיו"ר החברה.

אבי גפן / צילום: איל יצהר
 אבי גפן / צילום: איל יצהר