קרדן נדל"ן במגעים למימוש מגרש באנדרומדה תמורת 130 מ' ש'

מדובר במגרש ל-55 דירות ■ הרוכשים הם החברות צמח המרמן (33.3%), קרסו נדל"ן ואיש העסקים שמוליק וולדינגר (66.6%)

מיקי זיסמן / צילום: איל יצהר
מיקי זיסמן / צילום: איל יצהר

חברת קרדן נדל"ן  בניהולו של מיקי זיסמן מנהלת משא-ומתן למכור את זכויותיה במגרש בשכונת גבעת אנדרומדה ביפו תמורת 130 מיליון שקל. הרוכשים הם חברת קרסו נדל"ן ואיש העסקים שמוליק וולדינגר, לשעבר שותף בקרן פימי, המחזיקים יחד ב66.6% מהזכויות הנרכשות, וחברת צמח המרמן בשליטת חיים פייגלין ומשפחת בן אברהם שחלקם בעסקה עומד על 33.3%.

המגרש כולל זכויות להקמת שני בנייני מגורים בני 55 דירות. מחיר העסקה, שכאמור טרם נחתמה, משקף סך של 2.3 מיליון שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור. על-פי הערכות, קרדן נדל"ן החליטה לממש את זכויותיה במגרש כי אסטרטגיית החברה בהנהלה הנוכחית, מכוונת להקמת פרויקטי מגורים המכוונים אל מעמד הביניים, ששיווקם נעשה בזמן קצר יחסית, ולא פרויקטי יוקרה ששיווקם מתפרש בדרך-כלל על פני שנים רבות.

גבעת אנדרומדה היא שכונת מגורים סגורה ויוקרתית הממוקמת מעל נמל יפו בקרן הרחובות יפת ולואי פסטר. בשנת 2007 ניתן פסק דין שהורה על פתיחת הכניסה לשכונה למעבר הציבור. השכונה כוללת בסך הכל 320 דירות. עד היום הוקמו כמחצית מהדירות. מלבד המגרש שקרדן נדל"ן מממשת, במגרש האחרון המיועד לכ-110 יחידות דיור מחזיק איש העסקים חיים גייר.

לא מדובר בשיתוף-פעולה ראשון בין החברות צמח המרמן וקרסו נדל"ן, שמקימות בימים אלה במשותף את פרויקט שוק בצלאל בתל-אביב הכולל 153 דירות, לאחר שקרסו נדל"ן רכשה את חלקה בפרויקט של אלעד מגורים שבשליטת יצחק תשובה תמורת 55 מיליון שקל.