3 יזמיות ישראליות יציגו מול מאות משקיעים במאונטיין וויו

ארגון WEACT של דריה הניג-שקד, המקדם נוכחות נשית בעמק הסיליקון, השיק מיזם בו יגישו יזמיות ישראליות את מועמדותן להצגת מיזמיהן בכנס

דריה הניג / צילום שירן כרמל
דריה הניג / צילום שירן כרמל

ארגון WEACT (ראשי תיבות: Women Entrepreneurs Act) השיק לרגל יום האישה הבינלאומי מיזם שמטרתו לקדם נוכחות נשית בעמק הסיליקון. 

במסגרת המיזם, בשיתוף עם תוכנית ה-EMBA של האוניברסיטה העברית, מוזמנות יזמיות ישראליות להגיש מועמדות להציג את מיזמיהן על בימת כנס שיתקיים במאונטיין וויו ב-24-25 במאי. להערכת המארגנים, בכנס ייטלו חלק 2,000 משתתפים, מאות משקיעים, יזמים של חברות ענק (יוניקורנס) ובעלי קרנות המנהלות מליארדי דולרים. יזמים יציגו על הבמה את מיזמיהם מול חמישה משקיעים מומחים בתחומם ויענו על שאלותיהם. שלוש יזמיות ישראליות יזכו להציג את מיזמיהן על הבמה, 7 יזמיות נוספות יזכו בכניסה לכנס ולאירועים הנלווים. סביב הכנס יערכו סדנאות מקצועיות בגוגל ומפגשים עם מומחים בעולם היזמות.

ארגון WEACT הוקם על ידי היזמית דריה הניג-שקד. בנובמבר 2016 הוציא הארגון משלחת יזמות מובילות מישראל, שנבחרה מתוך 180 מועמדות. אחת היזמיות במשלחת, עדי אקהויז, מכרה את החברה שלה REAL FACE (בתחום זיהוי הפנים) לאפל, אחרות גייסו השקעות במאות אלפי דולרים, גייסו חברי ועדה מייעצת מומחים מעמק הסיליקון ופתחו נציגות בארה"ב. 

המשלחת סוקרה בהרחבה במגזין "ליידי גלובס".

מודעה
 מודעה