פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג

קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך

הקומיקאים שלום מיכאלשווילי ושני כהן ממשיכים לסחוף את אהדת הקהל לפרסומות שהם מובילים, כשרק שברי אחוזים - פחות מ-2 עשיריות - מפרידים ביניהן בראש דירוג הפרסומות האהובות.

במקום הראשון ממוקמת הפרסומת בכיכובו של מיכאשווילי להוט עם שיעורי אהדה של 20.4%. שיעורי האהדה לפרסומת באמצעות ראובני-פרידן נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.3%. הפרסומת ל-9 מיליון ממוקמת במקום השני עם 20.2%.

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות, המציעה מסלולי השקעה בפיקדונות הקרויים על שמות של פירות כמו קרמבולה וליצ'י, היא הפרסומת הזכורה ביותר. הפרסומת, באמצעות ראובני-פרידן, רושמת שיעורי זכירה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.

הקמפיין לבנק דיסקונט, התומך בתכנית הפרילנסרים והחיסכון להשכלה גבוהה, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע. בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, הושקעו כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון - גבוה משמעותית מהקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר: הקמפיין לסלקום TV עם סך השקעה של כ-1.3 מיליון דולר.

למרות ההשקעה הגדולה, הקמפיין של דיסקונט ממוקם במקום בינוני בפרמטר הזכירה והאהדה: מקום שישי בדירוג האהובות ומקום תשיעי בזכורות. עם זאת, זהו השבוע הראשון של הפרסומת באוויר, ולכן ייתכן כי הנתונים ישתפרו בהמשך.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 541 לעומת 578. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-47 מיליון דולר לעומת כ-41.2 מיליון דולר בשבוע שעבר.

גיאוקרטוגרפיה
 גיאוקרטוגרפיה

זכורות
 זכורות