רגע לפני שלב השיווק - פלוריסטם משנה את מבנה ההנהלה

יקי ינאי, נשיא החברה, ישמש כמנכ"ל משותף לצידו של זמי אברמן, המנכ"ל הנוכחי

חברת פלוריסטם , שעוסקת בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאי שלייה, מבצעת רגע לפני הכניסה לשלב שיווק מוצריה שינויים בהנהלה. יקי ינאי, נשיא החברה, יצטרף לצוות הניהולי וישמש גם כמנכ"ל משותף, לצדו של המנכ"ל הנוכחי, זמי אברמן, וכן על מינויו של ארז אגוזי לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה.

ינאי, משמש כיום כנשיא פלוריסטם ימשיך לשאת בתואר זה בנוסף על מינויו למנכ"ל משותף. ינאי הצטרף לפלוריסטם בשנת 2006 כסמנכ"ל הכספים וכמזכיר החברה, ובשנת 2013 מונה לתפקיד סגן הנשיא וב-2014 מונה לנשיא החברה ולמנהל התפעול הראשי שלה (COO). לפני הצטרפותו לפלוריסטם היה ינאי סמנכ"ל הכספים של חברת אלביט ויז'ן.

בנוסף מינתה פלוריסטם את ארז אגוזי לסמנכ"ל הכספים של החברה, לאחר ששימש עד כה כסגן נשיא לענייני כספים וכמזכיר החברה. לפני הצטרפותו של אגוזי לפלוריסטם הוא שימש בתפקידים בכירים במערך הכספים של חברת ורינט מערכות, בין היתר כדירקטור כספים בחטיבה הביטחונית של החברה. בין השנים 2003-2007 מילא אגוזי מספר תפקידים פיננסיים בחברת אינטל ובין השנים 2000-2003 היה אגוזי מנהל ביקורת בפירמת רו"ח Deloitte&Touche.

יקי ינאי: "אלו הם זמנים מרגשים מאוד לפלוריסטם, אנו מתקדמים לקראת הגשמת המשימה שלנו, לאפשר טיפול לחולים במצבים קשים במוצרי הריפוי מבוססי תאי ה-PLX. אני מביט קדימה בציפייה להמשיך ולעבוד עם זמי על עיצוב הכיוון האסטרטגי של פלוריסטם ועל מינוף הקניין הרוחני הנרחב והטכנולוגיה החדשנית שפיתחנו, על מנת לקדם את החברה לחדירה לשוק העולמי"

זמי אברמן, מנכ"ל משותף ויו"ר פלוריסטם הוסיף: "כאשר אנו מתקרבים לצומת הקריטי של ניסויים קליניים אחרונים לפני שיווק במוצרי הריפוי התאי שלנו, הרחבת המומחיות והניסיון ברמות הניהול הגבוהות תאפשר לנו לספק תוצאות טובות אף יותר ולמקסם הזדמנויות לחברה, למשקיעים ולאפשר טיפול להרבה מאוד חולים להם אין מענה רפואי הולם כיום".