מנכ"ל רשת מלונות פתאל פורש לאחר 5 שנים בתפקיד

ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, הודיע על פרישתו ■ מחליפו בתפקיד טרם מונה, ואלקס ישמש בתפקידו עד העברתו באופן מסודר

ראובן אלקס / צלם: שיר גולני
ראובן אלקס / צלם: שיר גולני

מנכ"ל רשת מלונות פתאל, ראובן אלקס, פורש מתפקידו לאחר 5 שנים בראש הרשת. אלקס (47), בוגר B.A במינהל העסקים, חשבונאות והוראה מהמכללה למינהל, שימש בעברו כמנכ"ל רשת מלונות רימונים, זאת במשך 5 שנים עד מינויו למנכ"ל רשת פתאל ישראל בשנת 2012. קודם לכן שימש כסמנכ"ל הכספים בקבוצת 'גנדן תיירות' (מקבוצת IDB).

היום (ג'), הוציא אלקס מכתב לעובדי החברה ובו ציין: "אחרי 5 שנים מרתקות ומאתגרות ברשת מלונות פתאל בחרתי לצאת לדרך חדשה. אני שמח על הזכות שניתנה לי לקחת חלק לצידו של דוד פתאל בהובלת הרשת ופיתוחה. ב-5 השנים האחרונות הצעדנו את החברה קדימה בתחומים רבים: שיפרנו את איכות האירוח, התוצאות הכספיות, הפיתוחים הטכנולוגיים, ושביעות-רצון חברי הצוות. כל זאת לצד פתיחה וצירוף של 8 בתי מלון חדשים לרשת".

"ברצוני להודות מקרב לב לדוד פתאל על 5 שנים של למידה, התפתחות וחברות, ויותר על הזכות שניתנה לי לעבוד לצידו. לכם מנהלים בכל דרגי הניהול וחברי צוות יקרים ברצוני להודות מקרב לב, בזכותכם הצלחתי להוביל את החברה להישגיה הרבים בשנים האחרונות.

"אין לי ספק כי החברה המופלאה הזו תמשיך להתקדם ולשגשג בארץ ובעולם. אני יוצא עכשיו לדרך חדשה אך ממשיך לאהוב ולהודות לכם גם ביום שאחרי. אני אוהב אתכם מעומק ליבי ומאחל הצלחה לכל אחת ואחד מכם. שלכם, ראובן".

דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל רשת מלונות פתאל, הודה לאלקס על תרומתו לרשת וציין כי: "ב-5 השנים האחרונות הצליח ראובן להביא את הרשת בישראל להישגים חסרי תקדים. אופן הניהול שלו, יחסי האנוש והערכיות שבו, הביאו את הרשת להיות המובילה בישראל. אני סמוך ובטוח שראובן יצליח בכל אשר דרכו תהיה ומאמין שעוד יצטלבו דרכנו. אני מאחל לו המון בהצלחה".