מה שבטוח: ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה

פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. בפרסומת היונים רואות ג'יפ צבאי תקוע, וכשאחד מהחיילים מתקשר ומבקש חילוץ, אחת מהיונים מציעה את השירותים הדיגיטליים של ביטוח ישיר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, רושמת שיעורי זכירה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7%.

הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר. בפרסומת לקוחה אומרת שהיא עוברת ל-9 מיליון כי שם עושים הכול דרך המחשב, וכהן אומרת לה שגם אצל שוקה זה כך, אבל לוקחת מחשבון, פותחת קלסר במקום תיקייה ובסוף זורקת אותו מהחלון. הפרסומת, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 26%.

הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן תל-אביב, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע. סך השקעה בפרסומת לפי נתוני יפעת בקרת פרסום הוא כ-1.6 מיליון דולר. הפרסומת ממוקמת במקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן לפני שבועיים, ועומד על 532 לעומת 492. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע לפני שבועיים, ועומד על כ-39.9 מיליון דולר לעומת כ-31.6 מיליון דולר לפני שבועיים.

פרסומות
 פרסומות