ערוץ 1 פורש בשיא: רייטינג של 15.3% לגמר האירוויזיון אמש

עוד בטבלת הרייטינג השבועית: קשת ממשיכה לשלוט, ורשת מתכוננת להשקת "הישרדות"

אימרי זיו על הבמה בקייב / צילום: רויטרס
אימרי זיו על הבמה בקייב / צילום: רויטרס

ערוץ 1 נפרד אמש (מוצ"ש) מהמרקע ומהצופים עם טעם מתוק, בערב שהתאפיין בנתוני צפייה חריגים בהחלט, כאשר התוכנית הנצפית ביותר היא זו ששודרה בערוץ הציבורי. גמר האירוויזיון הגיע אמש לרייטינג של 15.3% בקרב בתי-האב במגזר היהודי, עם "פיק" צפייה של 19.3% בזמן שידור השיר של אימרי זיו.

ממול בערוץ 2, משדר נוסף של רשת לקראת עליית הריאליטי "הישרדות" זכה ב-14.7%, בעוד "גב האומה" בערוץ 10 רשם נתון של 12%. אם כך היו מתחלקים נתוני הצפייה בישראל בערב רגיל, ייתכן שכל הענף היה היום במצב אחר.

שאר ימי הצפייה השבוע, שלראשונה זה זמן רב לא כלל חגים, נראו כמובן אחרת לגמרי. בזמן שרשת מחממת מנועים לקראת השקת "הישרדות" השבוע במוצ"ש, קשת ממשיכה לשלוט בטבלה, והשבוע היא אחראית ל-5 התוכניות הנצפות ביותר. בראש צועדת תוכנית פתיחת העונה של "מועדון לילה", שחזרה לעונה שישית, כש-25.9% וכ-690 אלף צופים מספיקים לה כדי להתברג במקום הראשון. אחריה "ארץ נהדרת" שמסתפקת השבוע בסגנות עם 24.4%, ובמקומות 4 ו-5, שני פרקי הפתיחה של סדרת המקור "להיות איתה" שחזרה לעונה שנייה. במקום השלישי נמצא המשדר "כמו בבית", שהכינו בחברת החדשות עבור קשת ושודר לפני "מועדון לילה".

רשת מכניסה לטבלה 3 תוכניות, כשהראשונה מביניהן, במקום השישי, היא משדר לקראת עליית "הישרדות" ששודר ביום רביעי וזכה ל-20.3%. "המערכת", עם נתון של 19.2%, במקום השביעי; ומשחק חצי גמר ליגת האלופות עם 15.9% במקום העשירי.

כמו בכל פעם שברשת משודר משחק כדורגל, גם הפעם ערוץ 10 נהנה מכך, והתוכנית היחידה שלו שמשיגה השבוע נתון דו-ספרתי, מלבד "גב האומה", היא "המקור" ששודרה מול המשחק ביום רביעי והגיעה לנתון של 10.8%.

בגזרת חדשות סוף השבוע, "שישי" של חדשות 10 בהגשת אילה חסון שומרת על יציבות עם 7.6%, כשמנגד "אולפן שישי" של חדשות 2, הפעם בהגשת דנה ויס, מתחזקת ל-14.8%. במוצאי השבת "המגזין" בהגשת אושרת קוטלר בערוץ 10 מתאוששת ל-9.5%, כש"חדשות סוף השבוע" בערוץ 2, גם הן בהגשת ויס, נחלשת מעט ל-18.9%.

רייטינג
 רייטינג