נתניהו מגיב לפס"ד סרנה: "האמת והצדק ניצחו את מסע הציד"

רה"מ בתגובה לפסק הדין שחייב את העיתונאי יגאל סרנה לפצות אותו ואת רעייתו בכ-100 אלף שקל בגין לשון הרע: "האמת ניצחה היום - והיא תמשיך לנצח!"

בנימין נתניהו ויגאל סרנה / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר
בנימין נתניהו ויגאל סרנה / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב לפסק הדין שניתן היום (א') בבית משפט השלום בתל-אביב, אשר חייב את עיתונאי "ידיעות אחרונות" יגאל סרנה לפצות אותו ואת רעייתו שרה בכ-100 אלף שקל בגין לשון הרע. בפוסט שפירסם היום בפייסבוק, כתב ראש הממשלה: "האמת והצדק ניצחו היום את מסע הציד האינסופי שמתנהל נגדי, נגד רעייתי ונגד משפחתי כבר למעלה מ-20 שנה.

"לו היינו תובעים את כל מי שמוציא את דיבתנו, היינו מגיעים בכל יום אל בית המשפט. אבל יש לי מדינה לנהל, ורעייתי עוסקת בפעילות ציבורית ועובדת כפסיכולוגית חינוכית בשירות העירוני בירושלים". 

לדברי נתניהו, "באחד המקרים הבודדים בהם מצאנו את הזמן להגן על שמנו הטוב ולהגיש תביעה נגד עוד שקר שמתפרסם נגדנו - בית המשפט חשף את השיטה והכריע בעד האמת". 

בסיום הפוסט פנה ראש הממשלה לציבור וכתב: "בשמי ובשם רעייתי אני מבקש להודות לכם על התמיכה שלכם. אנו שואבים מכם כוח ועידוד רב. בזכותכם אנו מצליחים לעמוד מול מסע השקרים וההכפשות. האמת ניצחה היום - והיא תמשיך לנצח!". 


יגאל סרנה יפצה את ראש הממשלה ורעייתו ב-100 אלף שקל

פרשנות: בפס"ד סרנה כולם מפסידים - סרנה, חופש הביטוי, אפילו נתניהו