שרה נתניהו תתבע דיבה שוב? "יש עוד שכבר רצים בשרשרת"

אשת רה"מ בתגובה לפסק הדין שחייב את העיתונאי יגאל סרנה לפצות אותה ואת בעלה בכ-100 אלף שקל: "שמחה שהאמת מתחילה לצאת לאור" ■ "אם הייתי תובעת כל אחד שתוקף אותי, הייתי צריכה לבלות בביהמ"ש כל היום"

שרה נתניהו  / צילום: ליאור מזרחי
שרה נתניהו / צילום: ליאור מזרחי

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, התייחסה אמש (א') לניצחון שלה ושל בעלה בתביעת הדיבה כנגד העיתונאי יגאל סרנה, ורמזה כי בני הזוג שוקלים להגיש תביעות נוספות: "יש עוד שכבר רצים בשרשרת", אמרה כשנשאלה "מי הבא בתור".

רעיית ראש הממשלה התייחסה להחלטת בית המשפט - שפסק לטובת השניים 115 אלף שקל - בכניסתה לאירוע חגיגת יום הולדת לחברתה ניקול ראידמן.

"זה יום גדול ושמח, שהאמת והצדק יצאו היום, זה חשוב מאוד", אמרה נתניהו. "אני כבר למעלה מ-20 שנה עומדת במתקפות של תקשורת, חלקים מהתקשורת, ואני שמחה שהאמת מתחילה לצאת לאור".

"אם הייתי הולכת ותובעת כל אחד שתוקף אותי ומשחית את הדמות שלי והאישיות שלי, אז הייתי צריכה לבלות בבתי המשפט כל היום, אבל יש לי הרבה דברים לעשות בחיים - בין השאר למען מדינת ישראל בכל הפעולות שלי ובין השאר כפסיכולוגית בעבודה שלי, כאמא", הוסיפה אשת ראש הממשלה. "אני לא עובדת כל חיי, אבל מדי פעם אני בוחרת לי איזו נקודה".

"אני רוצה להודות לציבורים גדולים של אנשים - אלה שמכירים בי יודעים את האמת, אבל גם אנשים שלא מכירים ותומכים ונותנים לי המון כוח ואהבה בכל מקום שאני מגיעה אליו וגם דרך הרשתות החברתיות. אני רוצה להודות לכל האנשים שתומכים בי, ובשבילנו זה יום גדול", סיכמה.  

יגאל סרנה יפצה את ראש הממשלה ורעייתו ב-100 אלף שקל

נתניהו מגיב לפס"ד סרנה: "האמת והצדק ניצחו את מסע הציד"

פרשנות: בפס"ד סרנה כולם מפסידים - סרנה, חופש הביטוי, אפילו נתניהו