דירקטוריון ישראכרט אישר: איל דשא מונה ליו"ר הקבוצה

דשא, ששימש CFO וסמנכ"ל בכיר בטבע, יחליף את רונן שטיין בראש דירקטוריון חברת האשראי ■ אריק פינטו, מנכ"ל הפועלים: "בטוח שנסיונו הרב בניהול בתחום הבנקאות, במימון ובשוק ההון ישרתו את החברה"

איל דשא חברת טבע/ צלם: ראובן קפוצ׳ינסקי
איל דשא חברת טבע/ צלם: ראובן קפוצ׳ינסקי

דירקטוריון קבוצת ישראכרט אישר את מינויו של איל דשא ליו"ר קבוצת ישראכרט. דשא יחליף בתפקידו את רונן שטיין, משנה למנכ"ל בנק הפועלים, חבר הנהלה ומנהל החטיבה הקמעונאית של הבנק, אשר מסיים תפקידו כיו"ר ישראכרט בעקבות הנחיית בנק ישראל כי נושא משרה בחברת כרטיסי אשראי לא יוכל לשמש במקביל כחבר הנהלה בבנק.

דשא שירת בתפקיד סגן מנהל הכספים הראשי של טבע בשנים 1989-1996. בשנים 2008 עד סוף יוני 2017 היה מנהל הכספים הראשי, CFO וסמנכ"ל בכיר בטבע.

בנוסף מילא את תפקיד המנכ"ל הזמני של טבע בין אוקטובר 2013 ופברואר 2014. בין השנים 2000 ל-2008 כיהן כסמנכ"ל בכיר וסמנכ"ל הכספים של צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה בע"מ. בין השנים 1996 ל-2000, כיהן כסמנכ"ל הכספים של סייטקס בע"מ.

דשא הוא בעל תואר ראשון בכלכלה (B.A) בשנת 1978 ותואר שני במנהל עסקים (M.B.A) במימון בשנת 1981, שניהם מהאוניברסיטה העברית.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "אני מאחל בהצלחה לאיל דשא בתפקידו כיו"ר קבוצת ישראכרט. אני בטוח שנסיונו הרב בניהול חברות בתחום הבנקאות,במימון ובשוק ההון ישרתו את החברה ויתרמו להזדמנויות העומדות בפניה".

בדירקטוריון ישראכארט הודו לשטיין, היו"ר היוצא, על "תרומתו הרבה לחברה תוך ביסוס מובילות הקבוצה ושיפור רווחיותה, הובלת הערכות הקבוצה בתחום הטכנולוגי ולבנייה ויישום של תוכנית אסטרטגית לשנים הבאות".