תיעוד דרמטי: אופנוען בועט ברכב וגורם לתאונת שרשרת

ויכוח על הכביש בין אופנוען לנהג רכב פרטי שהחל לאחר עקיפה פראית של האחרון, התדרדר במהירות לאירוע חריג והסתיים בתאונת שרשרת מפחידה ■בתיעוד שהפך ביומיים האחרונים לויראלי וכולל את רגעים הדרמטיים, כפי שהם נקלטו במצלמת הדשבורד של הנהג

אופנוע גורם לתאונה קטלנית / צילום: מתוך הוידאו
אופנוע גורם לתאונה קטלנית / צילום: מתוך הוידאו

משטרת לוס אנג'לס מחפשת אחר רוכב אופנוע שתועד כשהוא פורק את עצביו על רכב פרטי בכביש מהיר.

האירוע הזה הוביל לתאונת שרשרת מחרידה שתועדה כולה בסרטון שצולם במצלמת רכב של נהג שנסע מאחור. בסרטון, שצולם בכביש 14 בסמוך לסנטה קלריטה שבדרום קליפורניה, נראה רוכב האופנוע כשהוא מתקרב לרכב הכסוף ובועט בו תוך כדי נסיעה.

הנהג שנסע מאחור, סיפר כי החל לצלם את התקרית לאחר שהרכב האפור חתך את נהג האופנוע כשיצא לעקיפה וזה - התעצבן. האירוע החל בחילופי דברים לא נעימים תוך כדי נהיגה, שבהמשכם הגיעה אותה בעיטה. נהג הרכב הסיט את ההגה בחדות ודחק את רוכב האופנוע לכיוון גדר ההפרדה.

הרכב הכסוף התקרב בעוצמה לאופנוע ולבסוף התנגש בכוח אל תוך חומת הבטון, תוך כדי שלהבות וגיצים אוחזים בכל חלקו הקידמי. הרכב מועף לנתיב נסיעה סמוך, ושם הוא פוגע ברכב, וגורם לו להתעופף באוויר. יש לציין כי נהג האופנוע נראה בסרטון כשהוא נמלט מהזירה ולא עוצר להגיש עזרה. נהג הטנדר שהתהפך פונה לבית החולים, ולמרבה המזל נפצע באורך קל בלבד. כאמור, התיעוד הזה הפך ויראלי ברשת ביממה האחרונה, כשבארה"ב מקווים כי הדבר יעזור ללכוד את אותו נהג אופנוע.