ההפתעה של אחת מחברות ההיי-טק הגדולות בארץ לעובדיה

מסיבת "פול מון", הופעה של סטטיק ובן אל, ארוחות שף ומתחמי עיסוי - כל אלה הם רק חלק מהאטרקציות להן זכו 750 עובדי חברת ההיי-טק איירון סורס

אם רציתם הצצה לבועת ההיי-טק הישראלית, זוהי דוגמה טובה לכך. חברת ההיי-טק הישראלית איירון סורס, הנחשבת לאחת מחברות ההיי-טק הגדולות בישראל ומעסיקה 750 עובדים, מרימה את רף הפינוקים לעובדים בתעשיית ההיי-טק,כשהיא מטיסה את מאות עובדיה לפסטיבל ironLand 2017 שהופק אך ורק עבורם למשך 3 ימים באילת.

בפסטיבל השתתפו השף אייל שני, שהיה אחראי על המטבח במסיבת "פול מון" שנערכה במדבר, סטטיק ובן אל לצד אמנים נוספים שהופיעו על הבמה, כשהחגיגות נמשכו במסיבות בריכה עם בר אקטיבי וברביקיו במלון אגמים שאירח את מאות העובדים.

לאורך הימים נערכו סדנאות של ספורט ימי, ביניהן צלילה עם דולפינים בשוניות הים האדום, גלישת רוח ובננה אקסטרים. סדנאות נוספות הציעו צ'יל אאוט בציפה, יוגה בריף הדולפינים ומתחמי עיסוי.

איירון סורס פועלת בתחום של הפצה וקידום אפליקציות ופרסום בטלפונים חכמים. זהו תחום "חם" המתפתח במהירות, אולם הוא גם חשוף לשינויים רבים ומהירים וכן לתחרות עצומה מצד חברות ישראליות ועולמיות כאחד. לכן, השווי של חברות בתחום יכול להתרחב או להתכווץ בפרקי זמן קצרים.

לאיירון סורס יש שווי מוערך של מעל למיליארד דולר. זה לא סוד שבעלי החברה נמצאים במגעים עם מספר קבוצות סיניות שהביעו רצון לקנות אותה. הצעה אחרונה עמדה על 1.8 מיליארד דולר לפני פחות משנה, אולם המייסדים לא מכרו.

בימים אלה איירון סורס מגייסת עשרות עובדים חדשים לחברה בתפקידי מפתח. כפי שניתן להבין, התנאים בחברה יותר ממפתים.