"קיץ קטסטרוף": הפרסומת של yes - הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה חריגה של כ-2.4 מיליון דולר

קמפיין יס / צילום: מסך
קמפיין יס / צילום: מסך

אחרי שלא הפסיקו לפרגן לה בתעשייה, מגיעים נתוני דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ומראים גם הם שהפרסומת החדשה של yes, "קיץ קטסטרוף", היא אחת הפרסומות המוצלחות שנעשו בישראל בחודשים האחרונים. בפרסומת רואים את הילדה אמילי מספרת בבית הספר שבקיץ נסעה עם כל המשפחה לנתניה, ושבסוף החופשה כל המשפחה הייתה שרופה חוץ ממנה, כי היא נשארה בדירה עם מזגן וטלוויזיה.

כך, ילדה אחת קטנה בפרסומת מצחיקה במיוחד מצליחה לעבור באהדה ובזכירות כוכבים מוכרים כמו רותם סלע ושלום מיכאלשווילי.

הפרסומת של yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, היא גם הפרסומת האהובה ביותר, גם הזכורה ביותר וגם המושקעת ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים בכ-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, ושיעורי האהדה גבוהים בכ-8% מהממוצע החצי-שנתי.

סך ההשקעה בפרסומת עומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-2.4 מיליון דולר. זהו סכום גבוה מהמקובל להשקיע בפרסומת, אבל ההשקעה עושה את שלה, ובתוספת לקריאייטיב מוצלח היא "מרימה" את הקמפיין ומסייעת להבליט אותו. הקמפיין המושקע לפני שבוע היה של אסם, לסדרת הפלוס, עם סך השקעה שעמד על כ-1.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מזה שפורסם בשבוע שעבר, ועומד על 678 לעומת 628 לפני שבוע. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-57.5 מיליון דולר לעומת כ-57.3 מיליון דולר.

זכורות
 זכורות