צפו: מקבץ הרצאות על נושאים מעוררי השראה מוועידת MAD

מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב

ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף
ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף

ועידת MAD 2017 שנערכה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, כללה לצד המינגלינג, הנטוורקינג וההרצאות המסורתיות, גם כמה אירועים ייחודיים בעלי סגנון שונה. אחד מהם, למשל, הוא סדרת הרצאות של מומחים מתעשיית השיווק והפרסום, שנערכו ב-3 מקבצים: טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב.

לצפייה בכל ההרצאות - לחצו כאן

יניב אקסן / צילום: שלומי יוסף
 יניב אקסן / צילום: שלומי יוסף

Invent

מקבץ ההרצאות הראשון, שנקרא Invent, עסק בטכנולוגיה, ובו השתתפו עמית אוחיון, מייסד IDX/ILX, שדיבר על מוניטיזציה דרך פרסום; שילה אופק קויפמן, מנהלת אנליטיקה קוגניטיבית במעבדת המחקר של יבמ, שהתייחסה בהרצאתה ל"בוטים רגישים" בשירות לקוחות; יניב אקסן, מייסד משותף ו-CTO בחברת, Sunday Sky שדיבר על עתיד הפרסום והשיווק בווידאו; ותמר רשף, מנהלת פעילות עסקית בדטורמה ישראל, שהסבירה למשתתפים מהי השפעת הבינה המלאכותית על עולם השיווק.

תמר רשף / צילום: שלומי יוסף
 תמר רשף / צילום: שלומי יוסף

Think

המקבץ השני, Think, התייחס לתחום התוכן. השתתפו בו: יוני גולן, מנהל Keshet Digital Studios, שדיבר על העתיד של הפרסום המותגי; אריאלה דניאלי, מנהלת הדיגיטל בחברת תנובה, שהסבירה כיצד גורמים לגולשים להתעניין בתוכן מותגי; יעל דרומי, בעלים משותף בסוכנות התוכן Storiez, שמנתה את "שבעת החטאים" של התוכן המותגי; ואמיר וייס, מנכ*ל UM Digital, שסיפר על "Ave Nine" - המחקר הדיגיטלי שמבין צרכנים.

Make

מקבץ ההרצאות האחרון, שנקרא Make, התייחס לעשייה ולקריאייטיב. מיכל זאבי, מנכ"לית TLV Designit, דיברה בו על טרנספורמציה; רון קלדס, מנהל Xbox במיקרוסופט, דיבר על קהילת הגיימרים; שירלי קנטור, יועצת לשיווק עם אג'נדה, סיפרה על שליחותו של מותג; ואילו ערן גפן, מייסד Gefentime, סיפר על לקוחות, קריאייטיב ומה שביניהם.

לצפייה בכל ההרצאות - לחצו כאן

עמית אוחיון  / צילום: שלומי יוסף
 עמית אוחיון / צילום: שלומי יוסף