יציבות בנעילה בוול סטריט; מניית בלאקרוק ירדה בכ-3%

פורטפוליו הנכסים המנוהלים גדל ב-16%, אך הרווחים פספסו את התחזיות ■ נטפליקס תפרסם את דוחותיה ■ תאונה לרכב מתוצרת טסלה - "הטייס האוטומטי" אשם?

וול סטריט / צילום: יוסי ניסן
וול סטריט / צילום: יוסי ניסן

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ב') ביציבות, לאחר שהתנהל ברוגע למן הפתיחה, לקראת שבוע עמוס בדוחות כספיים ונתוני מאקרו חשובים. באסיה ובאירופה ננעל המסחר במגמה מעורבת.

 

השבוע יפרסמו דוחות 68 חברות שנמנות במדד S&P500 וביניהן בנקים וחברות טכנולוגיה גדולות.

בזירת המאקרו, פורסם היום מדד האמפייר סטייט לחודש יולי הבודק את פעילות הייצור באזור ניו-יורק. המדד צפוי ירד ל-9.8 נקודות, לעומת צפי לנתון של 13 נקודות, בהשוואה ל-19.8 נקודות בחודש הקודם. ביום שישי פורסמו נתוני מאקרו שליליים ששמים בסימן שאלה את המשך מדיניות העלאת הריבית של הפדרל ריזרב. 

בזירה הפוליטית, המשקיעים יפזלו לכיוון הנשיא דונלד טראמפ בכל הקשור לפרשת המיילים ולהתערבות רוסית במערכת הבחירות. 

באירופה המשקיעים ממתינים לפתיחת סבב שיחות נוסף בעניין הברקזיט. שר הברקזיט הבריטי עתיד לנהל את השיחות בבריסל, עם פיצול ל-4 קבוצות על מנת לדון בנושאים הקריטיים.

מניית יצרנית הרכב החשמלי טסלה ירדה לאחר שגבר בן 58 ממיניאפוליס אמר כי רכב הטסלה שברשותו "האיץ בפתאומיות" בזמן נסיעה והתהפך לתוך ביצה, לאחר שהפעיל את מצב "הטייס האוטומטי" (שאמור להוות את השלד לתוכנת הנהיגה האוטונומית של טסלה). הנהג וארבעת הנוסעים שהיו במכונית סובלים מפגיעות קלות.

על הפרק היום: דוחות הרבעון השני של נטפליקס  ובלאקרוק . בלאקרוק, ענקית ניהול הנכסים של לארי פינק, דיווחה על עלייה מרשימה בפורטפוליו הנכסים שלה במהלך הרבעון (16%) אך רווחיה, בסך 5.24 דולר למניה היו נמוכה מהתחזיות - שצפו רווח של 5.40 דולר למניה. נטפליקס תדווח על תוצאותיה לאחר נעילת המסחר.

בהמשך השבוע ידווחו בנק אוף אמריקה , גולדמן זאקס , מורגן סטנלי , צ'ארלס שוואב , הארלי דוידסון , IBM , ג'ונסון אנד ג'ונסון , איביי , מיקרוסופט  ועוד. 

בצל התמשכות החקירה בבזק, מניית בי קומיונקיישנס  נסחרה בירידות משמעותיות.