סלקום TV: הקלטה אוטומטית לכל הערוצים לטווח של שבוע

עפ"י סלקום, השירות יהיה זמין עבור לקוחותיה כבר בימים הקרובים ללא תוספת עלות ■ פרטנר TV, שאמורה להתחיל לפעול בקרוב, מתעתדת להציע שירות דומה לטווח של שבועיים

סלקום TV הציגה היום (ג') שירות הקלטות חדש שיאפשר ללקוחותיה הקלטה של כל התוכניות שמשודרות בערוצים שהיא מציעה, באופן אוטומטי למשך שבוע. השירות מאפשר לצופים לנוע באופן חופשי בין התוכניות ובין הערוצים, שמוקלטים ונשמרים בענן, ולבחור בזמן הצפייה ובתוכן הרצוי - ללא צורך לזכור להקליט.

על-פי החברה, לקוחות בעלי ממיר יוכלו לעשות שימוש בשירות כבר בימים הקרובים, ובהמשך הוא יהיה זמין גם ללקוחות שמשתמשים במכשירי אפל TV, אנדרואיד TV ובאפליקציות בטלוויזיות החכמות.

השירות החדש שמציעה סלקום TV מהווה תשובה לשירות עליו הכריזה פרטנר TV, שבימים אלה מתחילה בהתקנת הממירים ללקוחותיה. פרטנר דיווחה עם הצגת המוצר שלה כי הוא יכלול הקלטה אוטומטית בענן של כל התוכניות הקיימות בערוצים שלה לטווח של שבועיים.

בנוסף הודיעה היום סלקום כי שירות המוזיקה שלה, "ווליום", יוצע החל מהיום גם ללקוחותיה שמשתמשים באפל TV.

יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן של סלקום, מסר: "מהיום אנו מאפשרים ללקוחות לצפות באופן חופשי בכל השידורים של השבוע האחרון, ללא כל דאגות - אין שירות כזה עד עתה בישראל. אנו ממשיכים לפתח כל העת ולשכלל את ארסנל השירותים שאנו מציעים ללקוחות סלקום TV".