בורגראנץ' בקמפיין ב-2.5 מיליון שקל לארוחת הקומבינה

הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות

רשת ההמבורגרים בורגראנץ' יוצאת בקמפיין חדש, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל, לקידום המוצר של החברה - ארוחת "הקומבינה". הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות.

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום צדר-יריב ומשרד ההפקה "פירמה", תחת השם "קומבינה של המדינה", נראות חבורות של אנשים שונים - ראפרים, רקדניות לבושות בגדי בלט, חבורת גולשים, טייסים, טניסאיות, שרירנים ומשפחה טיפוסית - וכולם אוכלים את ארוחת "הקומבינה", כדי להראות את המכנה המשותף - הארוחה. 

לבורגראנץ' שבבעלות אורגד אחזקות יש 70 סניפים בפריסה ארצית, והיא מוכרת את ארוחת "הקומבינה" החל מ-2001 תמורת 100 שקל.