דורון ארד מונה למשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD

ארד, ששימש בעבר כסמנכ"ל בחברת המשקאות פריגת, מחליף את הפרסומאית שלי יערי שפורשת מתפקידה לאחר 6 שנים

הושלם רה-הארגון בהנהלה הבכירה של משרד הפרסום LEAD: ל"גלובס" נודע כי דורון ארד, לשעבר סמנכ"ל בחברת המשקאות פריגת, מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל. ארד מחליף את הפרסומאית שלי יערי, שפורשת מתפקידה לאחר 6 שנים.

רוב הקריירה של ארד התנהלה דווקא בצד המפרסם - 12 שנה בחברה המרכזית למשקאות, בה כיהן במספר תפקידי שיווק, האחרון שבהם סמנכ"ל פריגת. בהמשך הוא חצה את הקווים ועבר לתחום הפרסום, כשהצטרף לקבוצת התוכן של קבוצת גיתם BBDO בתפקיד סמנכ"ל שיווק לחטיבת התוכן של הקבוצה, BBDO קונטנט, שהפכה בהמשך לחברת התוכן העצמאית פיץ'.

ארד מצטרף למעשה כמספר 2 ב-LEAD, דרגה אחת תחת הבעלים והמנכ"ל רמי יהודיחה. כזכור, לפני כ-3 חודשים התחולל במשרד שינוי משמעותי נוסף, כשאריאל ברנסון, מי ששימש כמנכ"ל משותף לצד יהודיחה והיה חלק מהבעלים, סיים את תפקידו. כזכור, ברנסון, שהוא איש קריאייטיב, ניהל במשך שנים ארוכות והיה שותף בחברת אדלר ברנדס.

לפני כ-3 שנים, כחלק מהניסיונות של LEAD לבצע קפיצת מדרגה באיכות המוצר של המשרד בתחום הקריאטיב, מוזג לתוכו אדלר ברנדס, כשפרט לאדלר-חומסקי, שהוא בעל המניות הגדול, נותר יהודיחה השותף המשמעותי. במספרים המיזוג אולי הוכיח את עצמו, אבל ברמה הפרסונלית הוא עבד באופן פחות מוצלח, ולכן בתום כשנתיים וחצי מצא ברנסון את עצמו מחוץ לקבוצה.

ברנסון הוחלף בזיו מאירי, ששימש בעבר כמנהל קריאייטיב באדלר-חומסקי. עתה, כאמור, מושלם הרה-ארגון ב-LEAD: שלי יערי פורשת מתפקידה, ואת מקומה יתפוס כאמור ארד.

משרד הפרסום LEAD סיים את 2016 במקום ה-14 בדירוג משרדי הפרסום הגדולים האחרון שפורסם, עם היקף פרסום של כ-91 מיליון שקל.

רמי יהודיחה, מנכ"ל ומבעלי LEAD, אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "המהלך לגייס מנהל בכיר מתחום השיווק הוא צו השעה בעידן המשתנה של ענף הפרסום, בו אנו נדרשים יותר ויותר לתת מענה לאתגרים שיווקיים של הלקוח ולא רק לאתגרים פרסומיים - החיבור לאי-קומרס, לכל עולם הפרפורמנס, המכירות ופיתוח טכנולוגיות ומוצרים. אני מאמין שמשרד פרסום בעידן הנוכחי, שרואה עצמו שותף אסטרטגי של הלקוחות, מחויב לייצר ערך מוסף בכל שרשרת הערך השיווקית. היום כבר אי-אפשר להפריד בין קמפיין פרסום לבין כל ערוצי ההפצה השיווק והמכירות".