ממחר: אל-על מציעה קוד שייר בטיסות למקסיקו סיטי

הסכם הקוד שייר יאפשר לנוסעי אל-על לטוס למקסיקו סיטי, בירת מקסיקו, דרך מדריד, אמסטרדם, לונדון, פריז ויעדי אל-על בצפון אמריקה בקוד אל-על לאורך כל המסלול ■ וכמה יעלה התענוג?

מטוסים של חברת אל על / צילום: סיון פרג'
מטוסים של חברת אל על / צילום: סיון פרג'

הסכמי הקוד שייר של אל-על עם חברות תעופה נוספות מהעולם אינם מהנרחבים בענף, והם כוללים את החברות אמריקן איירליינס, ג'ט בלו, איבריה, סוויס, תאי, אייר צ'יינה, אתיופיאן איירליינס, אייר סרביה ו- S7 (הטסה ליעדים ברוסיה).

כעת מודיעה אל-על על הסכם קוד שייר עם אירו מקסיקו, שייכנס לתוקף ממחר (ב').

הסכם הקוד שייר יאפשר לנוסעי אל-על לטוס למקסיקו סיטי, בירת מקסיקו, דרך מדריד, אמסטרדם, לונדון, פריז ויעדי אל-על בצפון אמריקה בקוד אל-על לאורך כל המסלול.

מחירי הכרטיסים דרך אל-על עד למקסיקו סיטי (לטיסות בתחילת ספטמבר, לא בתקופת החגים) יחלו ב-1,122 דולר דרך טורונטו ומ-1,170 דולר דרך פריז.

חברות תעופה שונות מציעות טיסות למקסיקו סיטי דרך יעדי ביניים באירופה או בארה"ב. משך הטיסה מאירופה עומד על כ-18 שעות לפחות. בין החברות המציעות טיסות אלה: אייר אירופה, אליטליה, אייר פראנס, לופטהנזה, איבריה ועוד.

באל-על מציינים כי בשנים האחרונות צמחה תנועת הנוסעים בין ישראל למקסיקו, וכיום היא עומדת על כ-35,000 תיירים בשנה.

דוד מימון, מנכ"ל אל-על, ציין כי "ההסכם משקף את אסטרטגיית אל-על לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות, תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל". 

אנדרס קונסטה, נשיא אירו מקסיקו, מסר: "השותפות בין אל-על לאירו מקסיקו משקפת את הרצון שלנו להציע לנוסעינו אופציות אטרקטיביות ליעדים שונים, בהם שותפינו מאפשרים לנו להרחיב את טיסות ההמשך שלנו ליעדים נוספים. אנו מודים לאל-על על כך שהיא מאפשרת לנו להגשים את החזון, ואני בטוח שההסכם יחזק את הקשרים בין ישראל למקסיקו בכלל".