רייטינג שבועי: "הישרדות" חוזרת להוביל, ערוץ 10 בעשירייה

יחד עם אוגוסט מגיעה ירידה בנתוני הרייטינג ■ "חברות" ו"עושות חשבון" מציגות נתונים גבוהים יחסית למקובל בערוץ 10

השבוע המלא הראשון של חודש אוגוסט נותן את אותותיו בנתוני הרייטינג, ורוב התוכניות המרכזיות נמצאות במגמת ירידה. "הישרדות" של זכיינית ערוץ 2 רשת, שמצליחה לשמור על יציבות יחסית, שבה הודות לכך לשני המקומות הראשונים גם באחוזי צפייה בקרב משקי-הבית היהודיים וגם בצפיית פרטים בכלל האוכלוסייה, ומשחק הנדנדה בינה לריאליטי הריקודים של קשת נמשך.

"רק רוצים לרקוד", שהובילה בשבוע שעבר, רשמה נפילה חדה ברייטינג ביום שני וצנחה לנתון של 17.2% בלבד (מקום 5). ביום שלישי התאוששה התוכנית ל-22%, שהספיקו לה רק כדי לתפוס את המקום השלישי.

מלבד שני משדרי ריאליטי הריקודים, קשת מכניסה לטבלה שתי תוכניות: "יצאת צדיק" במקום הרביעי (20.3%) ו"המתמחים", שמגיעה גם היא ל-17.2% וחולקת מקום עם "רק רוצים לרקוד".

רשת מכניסה לעשירייה רק עוד תוכנית אחת: "הכול על הרול", שהגיעה בפריים-טיים של יום חמישי לנתון נמוך של 13.5% בלבד.

נתוני הרייטינג הנמוכים של ערוץ 2 מאפשרים השבוע אירוע חריג שבו ערוץ 10 מצליח להכניס תוכנית לעשירייה הראשונה. מדובר בתוכנית "חברות", שמאז חזרתה לעונה השלישית מציגה נתונים יפים במונחי הערוץ. השבוע רשמה התוכנית נתון של 12%, המאפשר לה להשתלב במקום העשירי.

גם התוכנית "עושות חשבון" מגיעה לנתון גבוה יחסית של 11.4%, ובמדד של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה, כ-350 אלף הצופים שלה מאפשרים לה להשתבץ במקום העשירי בפרמטר הזה.

מנגד צריך להזכיר כי לאחר הפתיחה המרשימה של "הכול כלול", שעברה כזכור לשעה שבע - השבוע רשמה התוכנית נתונים צנועים בהרבה שנעו בין 7.5% ל-5.5%.

בתאגיד השידור הציבורי "כאן" ממשיכים ליהנות מהשידורים של אליפות העולם באתלטיקה - שמספקים לו נתונים גבוהים מהממוצע הרגיל. אמש הגיע המשדר שבו נפרד האצן יוסיין בולט מהמסלול בפציעה כואבת לנתון של 7.6%, וברגע שידור ריצת השליחים שבה השתתף נרשם פיק של 8.8%.

רייטינג 13-8-17
 רייטינג 13-8-17