הפרסומת של בזק לוקחת את כל הקופה שבוע שני ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג

קמפיין בזק / צילום: מסך
קמפיין בזק / צילום: מסך

גם השבוע ממשיכה הפרסומת החדשה של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות בכל הפרמטרים. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים בכ-140% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%. שיעורי האהדה לה גבוהים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 25%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך השקעה בפרסומת עומד על כ-2.4 מיליון דולר במחירי מחירון. גם לפני שבוע הקמפיין של בזק היה המושקע ביותר, עם סך השקעה של כ-2.8 מיליון דולר.

בדירוג השבוע ניכרות חלק ממלחמות השיווק הנמצאות בעיצומן: המלחמה בין פרטנר לסלקום על הטלוויזיה הדיגיטלית והמלחמות של רשתות השיווק שכבר מחממות מנועים לחג.

מבין חברות הסלולר, לפחות מבחינת הדירוג, מובילה באהדה ובפער גדול סלקום, שמשתמשת בקומיקאי אודי כגן, שהפרסומת בכיכובו כ"משיח" ממוקמת במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות - זאת למרות שבדירוג הזכירות שתי החברות קרובות מאוד זו לזו.

מעניין לראות כי הפרסומות של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, איבדו מעט מהמובילות המוחלטת שהייתה להם בתודעה הכללית. בעבר כל עלייה לאוויר של הפרסומת הייתה מקפיצה אותה כמעט מיידית לראש דירוג הפרסומות האהובות. בשבועות האחרונים האוטומט עובד פחות - השבוע הפרסומת ממוקמת "רק" במקום השלישי. האם זה בגלל שהפרסומות בשוק קפצו מדרגה או שהקהל התרגל מדי לשפה הפרסומית בכיכובה של כהן, ולכן קשה לו יותר להתרגש ממנה? מעניין יהיה לראות ההתפתחות של הנושא בשבועות הקרובים.

זכורות
 זכורות