שירותי פרסום ב-3 דולר: פתרון ישראלי חדשני לבעלי עסקים

שירות מבוסס בינה מלאכותית שפותח בישראל מאפשר לעסקים לקבל פתרונות מיתוג, קריאייטיב והפקת חומר פרסומי תמורת 2.99 דולר בלבד ■ מי שעומדת מאחורי הפיתוח החדשני היא חברת טיילור ברנדס, שהוקמה ב-2014 ומחזיקה במשרדים בת"א ובניו-יורק

טיילור ברנד, הפקת סרטונים / צילום: שאטרסטוק
טיילור ברנד, הפקת סרטונים / צילום: שאטרסטוק

תקציב פרסום ובטח תקציב מיתוג של חברה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, וכשמדובר בחברות גדולות גם למיליוני שקלים, אולם כשמדובר בעסקים קטנים ואפילו בינוניים, לא תמיד יש להם הסכום הדרוש לכך.

לעסקים כאלה כדאי להכיר את הפיתוח הבא: רובוט שפותח בישראל מסוגל "לחשוב" בצורה יצירתית, למתג ולהפיק חומר פרסומי לעסקים וארגונים תמורת 2.99 דולר בלבד.

מי שעומדת מאחורי פיתוח הרובוט, שהוא למעשה תוכנת מחשב, היא חברת טיילור ברנדס (Tailor Brands) הישראלית. החברה כבר פועלת מזה מספר שנים בתחום המיתוג, כאשר בעבר הציעה בעיקר בפיתוח של לוגו בלבד בעלות של עשרות דולרים.

הטכנולוגיה החדשה של החברה כבר מציעה קשת רחבה יותר של אפשרויות, הכוללות מעבר ללוגו גם ספר מותג המספר על הרעיון העומד מאחורי המותג שהרובוט מטפל בו, מצגות, כרטיסי ביקור ואפילו הפקת חומר פרסומי מגוון לפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, באופן אוטומטי על בסיס שבועי לפי אותו קו מיתוגי שנבחר.

בתהליך, שאורך מספר דקות, הרובוט מבצע ראיון עם הלקוח ולומד את אופי הפעילות של העסק ואת העדפותיו של מזמין העבודה. כך גם נבנה הקונספט המיתוגי, כשכל התהליך הזה עולה ללקוח כאמור רק 2.99 דולר.

בהנחה שהסכם ההתקשרות עם הרובוט ממשיך הלאה להפקת חומר פרסומי על בסיס שבועי או חודשי - העלויות עולות בהתאם, וכך גם מגוון המוצרים.

המערכת, כך על-פי מפתחיה, פועלת ללא תבניות קבועות מראש, אלא בעזרת יכולות למידת מכונה ובינה מלאכותית המאפשרות למערכת לקבל השראה מעיצובים של משתמשים במערכת וליישם אותה אצל משתמשים חדשים.

חברת טיילור ברנדס הוקמה בשנת 2014, גייסה 5 מיליון דולר ומחזיקה במשרדים בתל-אביב ובניו-יורק.