מה שר מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום באירוע לעובדים?

וגם: היכן נפגשו עו"ד יוסי כהן, ג'ודי ניר-מוזס, רוני מאנה, ניר חפץ ושולה זקן?

דניאל בירנבאום / צילום: גל פרידמן
דניאל בירנבאום / צילום: גל פרידמן

חי בבועה

מה לבש ואיזה שיר שר מנכ"ל סודהסטרים במדבר?

בזמן שכולם עסוקים בהרמת כוסית בגרסה זו או אחרת, התייצב בסוף השבוע שעבר דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים העולמית, בנגב, שם במדבר התקיים אירוע לעובדי החברה.

אל 1,400 עובדי ועובדות מטה החברה בישראל, הוזמנו להצטרף אורחים, עובדים ומנהלים מ-40 מדינות בעולם.

עם עלות הלבנה, עלה בירנבאום לבמה בגלביה, וביצע את גרסתו שלו לשיר "Sky full of stars" של קולדפליי. הוא הצטרף בהמשך בדואט לזמרת נסרין קדרי.

ולמה גלביה? מתברר שקוד הלבוש של הערב היה גלביות. בכניסה לאירוע המדברי מוקם בזאר בדואי הכולל דוכני שוק, רקדניות בטן וקוראות בקפה ובכף היד. ובכדי להיכנס עוד יותר לאווירה, כל אחד מהנכנסים למקום צויד בגלביה וערכת שינה למאהל. בירנבאום סיפק הסבר ואמר שמדובר בערכי דו-קיום וחתירה לשלום, ושרבים מעובדי החברה באים מהמגזר הבדואי. "אנחנו עובדים כל השנה כדי לעשות שלום. על הדרך אנחנו עושים סודה", הצהיר בירנבאום.

דניאל בירנבאום / צילום: גל פרידמן
 דניאל בירנבאום / צילום: גל פרידמן

אנטרופי משדרגת

מינויים חדשים בחברת שירותי המחקר אנטרופי: תמיר פורת, מנכ"ל החברה, מינה שתי סמנכ"ליות. נועה צבי (48) מונתה לתפקיד סמנכ"לית מחקר, ושגית סבאג מונתה לתפקיד סמנכ"לית אסיפות כלליות.

יש לציין כי מדובר בתחומי אחריות ותפקידים אותם ביצעו השתיים, אולם מעתה הוחלט "לשדרגם" לדרגת סמנכ"ל. צבי, בעלת ניסיון של קרוב ל-20 שנה בתחום הייעוץ הכלכלי, שימשה בעבר ככלכלנית בכירה בחטיבת המיקרו בחברת מודלים כלכליים.

סבאג (33) הצטרפה לקבוצת אנטרופי כמנהלת כספים, כאשר לפני כשלוש שנים החלה להוביל את מחלקת מחקר פרוקסי, במקביל להיותה אחראית על הפעילות מול ISS, מקבילתה האמריקאית של חברת אנטרופי.

פורת מסר כי המינויים מבטאים את הערכת החברה לניסיונן המקצועי והאיכותי של צבי וסבאג.

גל סטאל, יו"ר אנטרופי שירותי מחקר, ציין כי "פורת מביא משב רוח רענן עם מינויים שמשקפים את תפיסתה של אנטרופי בכל הקשור לטיפוח ועידוד מצוינות".

שגית סבאג נועה צבי / צילומים: סטודיו כותרת
 שגית סבאג נועה צבי / צילומים: סטודיו כותרת

עובדים על התקשורת

רגע לפני פיצול ערוץ 2, ושנייה לפני שהתחרות ביניהם צוברת תאוצה, מצאו בכירי ובכירות תעשיית התקשורת זמן כדי לומר שלום ותודה ליו"רית הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', אשר פונה לתפקיד הבא שלה: ראש הרשות למעמד האישה.

באירוע שהתקיים אמש (א') במועצה לישראל יפה בתל-אביב, נכחו: שר התקשורת ח"כ איוב קרא; אבי ניר, מנכ"ל קשת; אבי צבי, מנכ"ל רשת; יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10; גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10; עו"ד תמי רוה, יו"רית דירקטוריון חדשות 2; ניר שוויקי, המנכ"ל בפועל של הרשות השנייה; יפעת בן חי שגב, יו"רית מועצת הכבלים והלוויין; אבי משולם, מנכ"ל רדיו תל-אביב; אנשי העסקים משה אדרי; אלי עזור ואחרים. לפני שהתקבצו לתמונה משותפת למדורי הרכילות, ביקש ניר ממדז'יבוז' שתעמוד במרכז התמונה, כדי שזו תהיה מקובלת על הממונה להגבלים עסקיים. שוויקי ציין כי אם מדז'יבוז' תעמוד בראש הרשות למעמד האישה, כפי שעמדה בראש ברשות השנייה, הדבר יצריך הקמת רשות לקידום מעמד הגבר בישראל.

נו, שיהיה בהצלחה.

אבי ניר, אוה מדז'יבוז', יוסי ורשבסקי ואבי צבי / צילום: ענבל מרמרי
 אבי ניר, אוה מדז'יבוז', יוסי ורשבסקי ואבי צבי / צילום: ענבל מרמרי

התקבלו בחום

פורום החווה: היכן נפגשו עו"ד יוסי כהן, ג'ודי ניר-מוזס, רוני מאנה, ניר חפץ ושולה זקן?

רננה ועו"ד יוסי כהן, ששמו מוכר בעיקר כעורך דינה של רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו, אירחו אמש בביתם שברשפון את אירוע ההתרמה המסורתי של עמותת חו"ם. בביתם אמרנו? ובכן, מדובר בווילה הממוקמת בחווה רחבת מימדים, הכוללת בשטחה גם אורוות סוסים. עמותת חו"ם אמרנו? ובכן, מדובר בעמותה הפועלת למען ילדים רעבים, שבראשה עומדים ג'ודי ניר-מוזס ואיש התקשורת ניסים משעל.

וניר-מוזס, נזכיר, אינה משתייכת בלשון המעטה, לחוג מקורביהם של בני הזוג נתניהו. כך גם איש העסקים רוני מאנה, שהיה אחד האורחים, וידוע כראשון המבקרים של בני הזוג. כולם, מסתבר, התקבלו למרות המחלוקות, בחום.

עוד כיבדו את האירוע בנוכחותם, אנשי ונשות עסקים ותקשורת, בהם: ניר חפץ, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו; עמוס ונוני מלכא; היועץ האסטרטגי אבי בניהו; שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט; עופרה רייף-שמלצר; צילי ודני נוה; איש התקשורת מנחם הורביץ ורעייתו תחיה, ואחרים.

נציין כי זו השנה התשיעית ברציפות שכהן מעמיד את הנחלה שברשותו לרשות העמותה. הפעם הוא קיבל את פני הנוכחים בזרוע חבושה, מאחר שהוא בדיוק עבר ניתוח במרפק. כהן, כך נמסר, עזב את בית החולים כדי להגיע לאירוע ההתרמה, בו נאספו כמיליון שקלים.

ג'ודי ניר מוזס ויוסי כהן  / צילום: איציק בירן
 ג'ודי ניר מוזס ויוסי כהן / צילום: איציק בירן