תאת טכנולוגיות זכתה בחוזה בהיקף כ-40 מ' ד'; המניה מזנקת

החברה הנמצאת בשליטת קרן פימי זכתה בחוזה לשיפוץ ותחזוקת יחידת מנועי עזר (APU) עבור צי מטוסי בואינג ואיירבוס של חברת תעופה אמריקאית ■ בשנה האחרונה התקדמה המניה ביותר מ-40%

ישי דוידי מנכל קרן פימי/ צילום: איל יצהר
ישי דוידי מנכל קרן פימי/ צילום: איל יצהר

חברת תאת טכנולוגיות, הנמצאת בשליטת קרן פימי, זכתה בחוזה הנאמד בהיקף של עד כ-40 מיליון דולר לשיפוץ ותחזוקת יחידת מנועי עזר (APU) עבור צי מטוסי בואינג ואיירבוס של חברת תעופה אמריקאית. זאת, באמצעות חברת הבת פידמונט שירותי תעופה - כך דיווחה החברה הבוקר (א') לבורסה.

עבודות התחזוקה של יחידות מנועי העזר תבוצענה במתקן השירותים של פידמונט בגרינסבורו צפון קרוליינה (ארה"ב), החל מהרבעון הרביעי של שנת 2017 ולמשך כ-5 שנים.

מניית תאת טכנולוגיות  (נסחרת הנאסד"ק ובתל-אביב) הגיבה להודעה בעלייה של 6%, ושוויה של החברה הגיע לכ-355 מיליון שקל. בשנה האחרונה התקדמה המניה ביותר מ-40%.

"עד עתה תמכנו בשיפוץ חלק ממחליפי החום וכני הנסע של הצי המדובר, וכעת אנו נהיה אחראים גם לתחזוקת יחידות מנועי העזר", אמר יגאל זמיר, נשיא ומנכ"ל קבוצת תאת.

תאת טכנולוגיות, שמספקת שירותים ומוצרים בתחום התעופה האזרחית והביטחונית, נחשבה בעבר לאחת ההשקעות הפחות מוצלחות של קרן פימי, אולם בשנה האחרונה ניכר שינוי, והמניה נמצאת כאמור במגמה חיובית. זאת לאחר שבמשך 3 השנים הראשונות מאז שפימי רכשה את השליטה בחברה, היא שמרה על יציבות.

פימי רכשה לפני קרוב לשנה עוד 6% מהון מניות תאת טכנולוגיות מידי קרן ההשקעות האמריקאית ליף טייד, והגיעה להחזקה של 59.5% ממניות החברה. הקרן רכשה את השליטה בתאת טכנולוגיות במהלך שנת 2013, תמורת כ-125 מיליון שקל, לפי שווי של 233 מיליון שקל לחברה.