גדי לסין, מנכ"ל שטראוס, מכר מניות בכ-6 מיליון שקל

לצידו של לסין, כמה בכירים נוספים מימשו אופציות ומכרו ממניות החברה בימים האחרונים, ובהם מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס; המשנה למנכ"ל, גיורא בר-דעה; ומיכאל (מייק) אבנר, היועץ המשפטי

גדי לסין / צילום: איל יצהר
גדי לסין / צילום: איל יצהר

חג מתוק במיוחד היה לגדי לסין, מנכ"ל קבוצת המזון והמשקאות שטראוס, שמכר נתח ממניות החברה בתמורה כוללת של יותר מ-6 מיליון שקל.

בסך-הכול מכר לסין כ-95 אלף מניות, לפי מחיר מניה של כ-66 שקל - דומה לשווי המניה בבורסה, וזאת לאחר עלייה של כ-12% שרשמה מניית שטראוס  מתחילת השנה, ומשקפת לחברה שווי נוכחי של כ-7.6 מיליארד שקל.

לצידו של לסין, כמה בכירים נוספים מימשו אופציות ומכרו ממניות החברה בימים האחרונים, ובהם מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס; המשנה למנכ"ל, גיורא בר-דעה; ומיכאל (מייק) אבנר, היועץ המשפטי.

עלות העסקת לסין בשטראוס ב-2016 עמדה על 7.8 מיליון שקל, והיא כללה תגמול מנייתי של 3.2 מיליון שקל. עלות העסקת בר-דעה ובלס הגיעה אשתקד ל-4.2-4.1 מיליון שקל כל אחד, עם תגמול מנייתי שבין כ-800 אלף ל-1 מיליון שקל לכל אחד. עלות העסקת בעלת השליטה, עפרה שטראוס, בתפקידה כיו"ר החברה עמדה על 5.9 מיליון שקל.

בשבוע שעבר נודע כי אובלה, חברת המטבלים והממרחים הבינלאומית של שטראוס ושותפתה פפסיקו, הפעילה במקסיקו ובאוסטרליה, תתחיל לשווק את מוצריה גם באירופה ותמכור את מוצרי החומוס שלה בגרמניה.