על רקע פיצול ערוץ 2 ממשיכות זכייניות הערוץ לייצר בריתות ושיתופי-פעולה, לא רק עם המפרסמים אלא גם עם קבוצות הפרסום. ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של מאקו, אתר האינטרנט של קבוצת קשת.
כפי שנחשף ב"גלובס" לפני חודשים ספורים, על רקע הברית ארוכת-השנים וההכנות לקראת הפיצול, התקשרה קשת עם משרד הפרסום מקאן תל-אביב, שהחל לעבוד עמה על תוכניות לקראת ההשקה של קשת כמותג עצמאי הנפרד מערוץ 2. זמן לא רב לאחר מכן התקשרה רשת עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי.
במאקו לא עבדו בעבר עם משרד פרסום נפרד מזה של הקבוצה, ובשוק הניחו כי לאור העובדה שלאתר נועד תפקיד בבידול שקשת מנסה ליצור מול התחרות, גם לא ייבחר לו משרד כזה. אולם בימים הקרובים יהיו אלה דווקא גיתם שיעלו לטלוויזיה קמפיין לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם.
קהל היעד של הקמפיין - כמו גם של הפיצ'ר - הוא אמנם כלל משתמשי מאקו, אך הדגש הוא על הקהל הצעיר שרגיל לצרוך מידע לפי תחומי עניין באמצעות מעקב אחר אנשים, מותגים ונושאים שונים ברשתות החברתיות.
עידו הר-טוב, מנכ"ל ושותף בגיתם BBDO, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "אנחנו גאים להוביל יחד עם מאקו וקשת תהליך אסטרטגי וקריאטיבי של אחד מגופי התקשורת המובילים בישראל. השילוב של היכולות הדיגיטליות, התוכן והיכולות של מאקו יעניקו חוויה פרסונלית וחדשנית לגולשי האתר המתכתבת עם בית התוכן הטוב בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.