האוטו-טק הישראלי במוקד: המיליארדר ההודי בדרך לישראל

ראטן טאטא, אחד מעשירי העולם, צפוי להגיע לכנס ראש הממשלה לתחליפי דלקים בנובמבר, לצד בכירים מתעשיית הרכב

ראטן טאטא
ראטן טאטא

המיליארדר ההודי ראטן טאטא, הבעלים של קבוצת טאטא ההודית, צפוי להגיע לישראל ולהשתתף בכנס ראש הממשלה לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה. קבוצת טאטא היא בין השאר הבעלים של יצרנית הרכב יגואר-לנדרובר ועסקים נוספים בכל רחבי העולם, שכוללים בין השאר שיתוף פעולה בתחום הביטחוני עם התעשיה האווירית.

בענף מעריכים כי הגעתו האישית לארץ היא אירוע חריג, שמעיד ככל הנראה על ההתעניינות הרבה של הקבוצה ההודית בזירת האוטו-טק בישראל. יצוין כי יגואר-לנדרובר הצטרפה לאחרונה לקרן השקעות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים.

בכנס, שנערך זו השנה החמישית, צפויים להשתתף השנה עוד גורמים בכירים מתעשיית הרכב ומעולם ההשקעות. בין הנוכחים, שאישרו השתתפות, אפשר למצוא את יושבי הראש של סיאט ולמבורגיני, שניהם מותגים מקבוצת פולקסווגן; אולה הארמס, יו"ר חטיבת התחבורה החכמה "MOIA", שהוקמה על ידי פולקסווגן לפני שנתיים; ד"ר יאנגצ'או צ'אי, סגן נשיא יונדאי העולמית לאסטרטגיה ופיתוח; מנהלים בכירים מפורד, ב.מ.וו, דלפי, NVIDIA ; נציגי השקעות מענקית התחבורה הסינית DIDI וענקית האינטרנט BAIDU ועוד.

ועידת ראש הממשלה לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה תתקיים בתיאטרון הבימה בתל אביב בין התאריכים 31.10 ו-1.11 בנוכחות ראש הממשלה ושרים.