אושפיזין בלונדון: בתיה עופר גייסה כ-13 מיליון ש' לילדים חולים

וגם: מי חיבק את עידן עופר לאחר שרכש את כדור הזהב של כריסטיאנו רונאלדו תמורת 600 אלף ליש"ט?

בתיה עופר, רעייתו של איש העסקים והמיליארדר עידן עופר, גייסה ערב החג כ-13 מיליון שקל. עופר, המכהנת כנשיאת כבוד של עמותת Make-A-Wish להגשמת משאלות לב של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים, יזמה וארגנה ערב התרמה ססגוני, לכבודו היא הזמינה אנשי עסקים, מקורבים, אמנים, ודמויות מובילות בשלל תחומים, שהגיעו במיוחד לכבוד האירוע ללונדון.

רגע לפני החג, התקבצו המוזמנים במלון הדורצ'סטר בעיר, שם הם נהנו מאירוח כיד המלכה וממכירה פומבית שכל ההכנסותיה הופנו לילדי העמותה בישראל ובאנגליה.

אחד מגיבורי הערב, שזכה לתשומת-לב לא מעטה, היה בן זוגה של המארגנת, עידן עופר, שהתחדש בכדור הזהב בו זכה הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד, בשנת 2013. הפריט היוקרתי נמכר לעופר תמורת 600 אלף ליש"ט (כ-2.75 מיליון שקל), ומיד עם הרכישה, זכה עופר לחיבוק חם מג'ורג' מנדס, סוכנו של רונאלדו שישב בקהל. דבר הרכישה אף צויץ בחשבון הטוויטר המבשר חדשות מטעם ריאל מדריד.

עוד באורחים שתרמו מכספם, זמנם ונוכחותם: דייויד ראובן, איל הנדל"ן המככב עם סימון אחיו, בראש רשימת עשירי בריטניה; האחים סרי וגופי הינדוג'ה, הבאים בתור ברשימה; לודמילה פוצ'י, בתו של מעצב העל אמיליו פוצ'י; לורין פאניו, מנכ"ל קרטייה אנגליה, נותנת החסות הראשית של האירוע; ג'ס סטיילי, מנכ"ל ברקליס; והנציגות הישראלית בדמותם של דניס ואבי בר-אהרון, מייסדי העמותה בישראל; השחקן דביר בנדק, יו"ר העמותה והשחקן (והסטארט-אפיסט) ליאור כלפון, היושב בחבר הנאמנים.

עוד נודע כי בתיה עופר עמלה על האירוע הזה במשך שנה וחצי. לכבוד המאורע היא לבשה שמלת ערב של המעצב הלבנוני האס אידריס, שעיצב את השמלה עליה רקומים 31 איורים בהשראת משאלות ליבם של ילדי העמותה, במיוחד עבורה ועל-פי בקשתה.

ערב התרמה לעמותת Make-A-Wish בלונדון  / צילום: Nick Harvey
 ערב התרמה לעמותת Make-A-Wish בלונדון / צילום: Nick Harvey