פאר בלתי נתפס: הבית היקר בעולם למכירה ב"מחיר מציאה"

וילה לה סדרה בריביירה הצרפתית, בה השתכן בעבר מלך בלגיה ליאופולד השני, הוצעה לראשונה למכירה לפני למעלה משנה תמורת 1.13 מיליארד דולר ■ כעת, משלא נמצא קונה, החליט הבעלים לחתוך את המחיר המבוקש ■ קבלו הצצה לנכס היוקרתי

אחוזת פאר/ צילום: רויטרס
אחוזת פאר/ צילום: רויטרס

אם ביקשתם לקבל עוד נתון שמוכיח עד כמה מחירו של הנדל"ן, לפחות בכל הקשור לנכסי יוקרה, הוא בועתי ויכול לעלות ולרדת בלי יותר מדי קשר למציאות - הרי לפניכם סיפורה של אחוזת בשם "וילה לה סדרה", הממקומת בריביירה הצרפתית.

רק לפני קצת יותר משנה סיפרנו לכם שבעלי האחוזה - סוזאן מארנייה-לפוסטול, נצר לשושלת משפחת מארנייה, יצרנית האלכוהול והליקר היוקרתי - מעוניינת למכור את האחוזה בסכום דמיוני של 1.13 מיליארד דולר. ובכן, חלפה לה רק שנה וקצת, וכעת אם תרצו המחיר הוא כבר מחיר מציאה של ממש - רק 410 מיליון דולר.

האחוזה עדיין  נחשבת ליקרה בעולם, ולמי שמעוניין רק נספר כי האחוזה המפוארת, שנמצאת בעיירה סן ז'ן קפ פרה, משווקת כ"ביתו לשעבר של המלך הבלגי ליאופולד השני". היא כוללת 10 חדרי שינה, בריכה בגודל אולימפי ואת אחד מהגנים היפים ביותר באירופה, עם למעלה מ-15 אלף צמחים ו-20 חממות לגידול צמחייה טרופית. כמו כן, יש בה גם אורווה ל-30 סוסים.

הבית היה ברשות משפחת מארנייה מאז 1924, והוא דורש תחזוקה של 15 גננים במשרה מלאה. ומה לגבי השכנים? ובכן בסן ז'ן קפ פרה חיים רק 2,000 תושבים, מרביתם סלבריטאים עשירים.