חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת - הכי אהובה, פריגת - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג

שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

הפרסומת לפריגת אקסטרה בכיכובו של שלום מיכאשווילי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.3%. הפרסומת זוכה גם לאהדה רבה, והיא מדורגת במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות.

גם השבוע מובילה את דירוג הפרסומות האהובות - ובפער עצום מהשאר - הפרסומת לחברת הביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, עושה משחק מילים בין אינטרקום לאינטרנט ורושמת שיעורי אהדה הגבוהים בכ-24% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.8%.

חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת האהובה, פריגת הזכורה
 חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת האהובה, פריגת הזכורה

הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של המותג ספרינג. בקמפיין, באמעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו השבוע על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום כ-2.1 מיליון דולר. בשבוע שעבר היה הקמפיין של TRIVAGO המושקע ביותר, והושקעו בו כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עומד על 534, נמוך יותר בהשוואה לשבוע שעבר (573). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-54 מיליון דולר, גבוה מסך ההשקעה בשבוע שעבר שעמדה על כ-38 מיליון דולר.