פתאל החזקות תהיה בעלת המניות המרכזית בקרן, עם 81%, וחברת ספרינג של אביב רפואה תחזיק ביתרה • מאז חתימת ההסכם למכירת פעילותה לעזריאלי ביוני 2016, איבדה מניית ספרינג איבדה קרוב ל-20% משוויה
לפני יומיים, גולשת בשם טוהר בן-שמעון שיתפה פוסט בפייסבוק על טעם חריג במשקה ספרינג תות בננה ששלח אותה לבית החולים • היום הודיעה יפאורה תבורי על ריקול לבקבוקי ספרינג • ממשרד הבריאות לא נמסר האם הגיעו תלונות נוספות או מדוע לקח יומיים לחברה עד קבלת ההחלטה על הריקול
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובם של סטפן ואמילי הייתה האהובה והזכורה ביותר השבוע • ספרינג הוא הקמפיין המושקע ביותר עם 1.3 מיליון שקל
"תוך שאני בולעת את השתייה, הרגשתי מיד תחושה של בחילה וריח וטעם חריף של בנזין/נפט/טרפנטין", תיארה צרכנית בפוסט שפרסמה ברשת החברתית לאחר שפנתה לטיפול רפואי • יפאורה בתגובה: "נבדוק את הבקבוק באופן מיידי וננקוט את כל האמצעים הנחוצים על-מנת לבדוק את המקרה"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג
לפי הערכות בשוק, המו"מ ינוהל לפי שווי של 140 מיליון שקל לאלדו ■ אם המו"מ יבשיל, תידרש הסכמה של חברת אלדו הבינלאומית
סם נזרי, בעלי רשתות ההנעלה אלדו וספרינג, מרגיש בטוח: הוא מצהיר כי לא יפתח חנויות חדשות מבלי לקבל השקעה כספית מהקניונים, חושב שהקניונים ירו לעצמם ברגליים, ומשיב לטענות על המחירים: "כשאומרים 'יקר' זה סימן מעולה"
אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו
קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים
Effect-TV: החיבור של עמינח וספרינג ב"הישרדות" נעשה כחלק מהפרסים שניתנו למשתתפים, ובכך יצר נראות גדולה למותג ולערכיו במקום השלישי: פעילות התוכן השיווקי של חברת הנסיעות איסתא ב"המרוץ למיליון"
כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג
אביב רפואהדוד פתאלמלונות פתאלקרנות השקעה