סטארט-אפ ישראלי מגייס 7 מ' ד' לפיתוח "צייד ראשים רובוטי"

חברת WOO, אשר פעילה בשוק של גיוס עובדים, חושפת את "הלנה" - מערכת "צייד ראשים" (Headhunter) המבוססת על בינה מלאכותית

חוזה שותפים /צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
חוזה שותפים /צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

הסטארט-אפ הישראלי WOO מודיע היום (ג') על גיוס של 7 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים שכבר השקיעו בחברה בעבר. החברה, אשר פעילה בשוק של גיוס עובדים, חושפת את "הלנה" - מערכת "צייד ראשים" (Headhunter) המבוססת על בינה מלאכותית. מאז הקמתה בשנת 2015 גייסה החברה סכום של 11.4 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי. WOO מעסיקה כיום 50 עובדים, מתוכם 45 בתל-אביב והיתר בסן פרנסיסקו.

החברה הוקמה על-ידי לירן קוצר (המנכ"ל) ועמי דודו. WOO מציינת כי המוצרים שלה משרתים כבר 500 לקוחות בהם ענקיות כמו מיקרוסופט, אובר ו-WeWork. החברה טוענת כי המוצר שלה מניב ביצועים טובים יותר מאשר מגייסים אנושיים.

לירן קוצר, מנכ"ל WOO ואחד המייסדים, התייחס היום לסבב הגיוס ואמר כי "הסיבה שפיתחנו את 'הלנה' היא שהבנו מהר מאוד שזמן זה המשאב הכי חשוב בצוותי הגיוס. בעוד ששירותים מוכרים כגון לינקדאין, דורשים מהמגייס זמן רב כדי לייצר תוצאות, השירות של הלנה נבנה כדי לחסוך את הזמן הזה על-ידי כך שהלנה עושה את כל התהליך של מציאת המועמדים (Sourcing) באופן עצמאי ומלא. הטכנולוגיה שבנינו היא כל-כך חזקה ומבטיחה, שכיום אנחנו שמחים לראות שאחד מכל שני מועמדים שאותרו על-ידי הלנה מתחיל תהליך בחברה המגייסת".

את סבב הגיוס הנוכחי הוביל לורד דיוויד אליאנס, שאמר כי "החדשנות יוצאת הדופן של WOO מציבה את החברה בחזית עולם הגיוס והתעסוקה. הטכנולוגיה שפיתחה WOO לא משתווה לשום טכנולוגיה קיימת אחרת".

WOO

שנת הקמה: 2015

תחום פעילות: השמת עובדים

מייסדים: לירן קוצר (המנכ"ל) ועמי דודו

עובדים: 50, מתוכם 45 בתל-אביב

גיוסי הון: 11.4 מיליון דולר

משקיעים: פרטיים