חשד: ניהלו בתי בושת בתחנה המרכזית בת"א והעלימו מיליונים

עפ"י החשד, חלק ניכר מהכסף שהולבן מקורו בניצולן הציני של אוכלוסיות מוחלשות כגון נשים העוסקות בזנות, נרקומנים ודרי רחוב ■ עוד עולה כי החשודים הפעילו באופן שיטתי עשרות חדרים בהם ניתנו שירותי מין, אשר הכניסו לכיסם של החשודים סכומי-עתק

זנות (צילום: רויטרס)
זנות (צילום: רויטרס)

במסגרת המאבק למיגור הפשיעה בתחנה המרכזית הישנה בתל-אביב, המשטרה פשטה הבוקר (ב') על בתיהם של מספר חשודים אשר על-פי החשד מנהלים ושולטים בזירת בתי הבושת באזור. מדובר במבצע אכיפה משולב.

החשדות המרכזיים המיוחסים לחשודים הן עבירות מסוג הלבנת הון, העלמת מס, ניהול בתי בושת ועוד.

מדובר על מעבר לשלב הגלוי של חקירה, אשר החלה לפני כשנה, ובמהלכה נאספו ראיות לכאורה כנגד החשודים. מחומר החקירה הרב שנאסף עולה חשד לביצוע עבירות של הלבנת הון והעלמת מס בסכומים של מיליוני שקלים, אשר נמשכו על פני שנים רבות בשיטתיות ומתוך כוונה להסוות את הפעילות הפלילית.

על-פי החשד, חלק ניכר מהכסף שהולבן מקורו בניצולן הציני של אוכלוסיות מוחלשות כגון נשים העוסקות בזנות, נרקומנים, דרי רחוב וכדומה. על-פי החשד המיוחס לחשודים, הנ"ל הפעילו באופן שיטתי עשרות חדרים בהם ניתנו שירותי מין, אשר הכניסו לכיסם של החשודים סכומי-עתק.

חומר החקירה הצביע על כך שמעבר לניצולם של האוכלוסיות המוחלשות ועבירות הלבנת ההון, פעילות החשודים היוותה מחולל פשיעה של עבירות מסוג סחר בסמים, אלימות וכו', אשר גרמה לא פעם לנזק ברכוש ולפגיעה בנפש.

מהמשטרה נמסר כי "אנו רואים חשיבות רבה בטיפול במחוללי הפשיעה באזור התחנה המרכזית הישנה בתל-אביב. גורמים אלה פוגעים קשות בביטחון התושבים, מפרים את הסדר הציבורי ופוגעים באיכות החיים של התושבים. העבריינים הללו עושים את הונם תוך ביצוע עבירות פליליות חמורות, וכדי להוסיף חטא על פשע עושים זאת תוך עושק וניצול ציני של אוכלוסיות מוחלשות".