עוד חוזר הניגון: 6 משדרי ריאליטי מוזיקליים ברשת וקשת השבוע

"המירוץ למיליון" של רשת חוצה את רף ה-20%, והיא התוכנית הנצפית של השבוע ■ "גב האומה" בערוץ 10 הגיע לשיא מאז הפיצול ■ "אופירה וברקוביץ'" נהנית מהבאזז ורושמת שיא משלה

אקס פקטור / צילום: אייל נבו
אקס פקטור / צילום: אייל נבו

לא פחות מ-6 משדרים הקדישו השבוע קשת ורשת יחד לתוכניות ריאליטי מוזיקליות. רשת עושה זאת כבר כמה שבועות עם שלושה משדרים של "אקס פקטור", והשבוע הצטרפה אליה קשת עם שלושה משדרים של "הכוכב הבא לאירוויזיון", וכך 50% מהפריים-טיים הטלוויזיוני של שני הערוצים שפוצלו להם יחדיו (בימי שישי דלי הצפייה ממילא לא משובצות תוכניות יקרות) הוקדשו לז'אנר הזה, גם אם בחלק מהמקרים בפורמט מקוצר.

לא רק מבחינת המוצר הטלוויזיוני לא נרשמו השבוע בשורות גדולות. גם המגמות שנוצרו מאז הפיצול נשמרות פחות או יותר. קשת ממשיכה להוביל בממוצע הפריים-טיים (20:00-23:00) בעיקר בזכות היתרון המובהק שלה במהדורת החדשות המשותפת, והשבוע היא מציגה ממוצע של 12.5%, מול 11.4% לרשת ו-6.4% לערוץ 10.

אם מחפשים להצביע על שינוי מסוים שנרשם השבוע הרי שאחרי כמה שבועות, שוב הגיע משדר שהצליח לחצות את רף ה-20%. "המירוץ למיליון" של רשת ששודר ביום רביעי הגיע ל-20.7% ול-567 אלף צופים בכלל האוכלוסייה, ומדורג מקום הראשון. מלבדו מכניסה רשת לטבלה 3 תוכניות, ובהן משדר נוסף של "המירוץ למיליון" מאמש. קשת מכניסה לטבלה גם השבוע שש תוכניות, ובראשן התוכנית המצליחה ביותר שלה (בטח ביחס לעלויות) "חתונה ממבט ראשון" עם 17.4%.

בערוץ 10, שעל רקע הכניסה לשגרה של שני הערוצים הגדולים מתחיל להתקרב למספרים שדומים למה שהציג ערב הפיצול, בולטת השבוע "גב האומה" של ליאור שליין, שהגיעה אמש לשיא מאז הפיצול - 8.9%.

עוד נתונים ראויים לציון: תוכניתם עתירת הבאזז של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בקשת הגיעה בשישי לשיא של 7.7%, על רקע הראיון עם מני נפתלי בשבוע הקודם והיחסים המתוחים (לכאורה או לא) ששררו בין שני המגישים. משחק הקלאסיקו של הליגה הספרדית בין ריאל מדריד לברצלונה ששודר בערוץ One בצהרי שבת הגיע לנתון גבוה של 9.9%.

רייטינג
 רייטינג