ועידת ישראל לעסקים לשנת 2018 נפתחה הבוקר

29 שנים לאחר שנוסדה בידי חיים בר און ז"ל, נפתחה הבוקר בירושלים ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ■ במסגרת הוועידה ייחשף החזון של "גלובס" המתחדש ■ אירוע הגאלה שייערך הערב יוקדש להצגת נבחרת הצעירים המבטיחים של ישראל שנבחרו ע"י עיתונאי "גלובס", ויתקיים במעמד שר האוצר משה כחלון

נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין / צילום: שאטרסטוק
נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין / צילום: שאטרסטוק

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" נפתחה הבוקר (ד') בבנייני האומה בירושלים. למעלה מ-100 דוברות ודוברים יעסקו בסוגיות הכלכליות-חברתיות הבוערות: משבר טבע, קדחת הביטקוין, תכנון ארוך-טווח לישראל, רגולציה כלכלית ואחריות תאגידית. 

אנחנו ב"גלובס" המתחדש מאמינים שהעולם איננו פשוט. לכל תזה יש אנטיתזה, לכל עמדה יש עמדה הפוכה. האתגר שלנו בוועידת ישראל לעסקים הוא לייצר שיח שמשקף את השונה, את הקונפליקט, את קשת הדעות. לכן, אל תצפו לשמוע אמת אחת, אבל תתכוננו לשמוע כמה רעיונות שיאתגרו את כל מה שחשבתם. ובקיצור - It's complicated. 

ביום הראשון של הוועידה נארח את נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ואת שר האוצר משה כחלון, את כל הרגולטורים הכלכליים של ישראל, את שר הכלכלה ואת שר החינוך ואת יו"ר ההסתדרות. כמו כן תעסוק הוועידה בשורה של סוגיות: ממשבר טבע ועד פשיטת הרגל של אליעזר פישמן, מקדחת הביטקוין ועד כלכלת ייעוד ואחריות חברתית.

בשעה 19.00 יחל ערב גאלה שיוקדש להצגת נבחרת הצעירים המבטיחים של ישראל שנבחרו על-ידי עיתונאי "גלובס". ערב הגאלה ייערך במעמד שר האוצר, משה כחלון.

ביום השני של הוועידה תופיע נגידת בנק ישראל ומתאם פעולות הממשלה בשטחים. סגן נשיא אמזון לחדשנות יערוך הרצאה מיוחדת ויענה על שאלות מהקהל, וכן ייערך אירוע אינטראקטיבי עם הקהל שיועבר בשידור ישיר ויכלול שורה של דוברים פורצי דרך תחת הכותרת "חושבים שינוי - עושים שינוי".

היום השני של הוועידה ייחתם במושב בהשתתפות הצמרת המשפטית של ישראל: היועץ המשפטי לממשלה, שרת המשפטים ופרקליט המדינה.

האירוע כולו יועבר בשידור חי באתר "גלובס". 

לתוכנית המלאה של ועידת ישראל לעסקים לחצו כאן