אקזיט לחברת הסייבר BISEC מחולון: נמכרת ב-5.8 מיליון דולר

תירכש בידי UST Global, שמגדירה את המהלך "צעד ראשון במימוש תוכנית הצמיחה שלנו בישראל" ■ BISEC נוסדה בחולון לפני כשנתיים ומפתחת פלטפורמה לניהול ואוטומציה של חדרי מצב ושירותי אבטחה בתחום הסייבר

יובל וולמן / צילום: ארז עוזיר
יובל וולמן / צילום: ארז עוזיר

חברת ה-IT הבינלאומית UST Global הודיעה היום על רכישת הסטארט-אפ הישראלי BISEC תמורת כ-5.8 מיליון דולר. הרכישה מתבצעת דרך חברת CyberProof הפועלת בישראל ונמצאת בבעלותה המלאה של UST Global.

חברת BISEC נוסדה בחולון לפני כשנתיים, ומפתחת פלטפורמה לניהול ואוטומציה של חדרי מצב ושירותי אבטחה בתחום הסייבר. מטרת הפלטפורמה, לדברי BISEC, היא לפתור את הקושי של ארגונים הפועלים עם כלים וצוותים שאינם מתקשרים ביניהם, מה שגורר טיפול לא יעיל באירועי סייבר.

יובל וולמן, חבר הנהלה ב-UST Global ומנהל הפעילות של החברה בישראל, אמר ל"גלובס": "היום כשיש הסלמה במשברים ובפרצות האבטחה, האנליסטים שמתמודדים איתן מחולקים לכמה רמות ויושבים באתרים שונים. המטרה היא שכולם יוכלו לתקשר כשהם עובדים יחד על אותו אירוע". בנוסף לשיפור בתקשורת, המוצר נועד לאפשר גם אוטומציה של התגובות: "כשיש אירוע שפוגע במערכות, כיום הרבה מתגובות הנדרשות הן ידניות. הפלטפורמה של BISEC מאפשרת לאנליסטים להיערך מראש. יש בתוך המערכת אבני בניין שמאפשרות לבנות תגובות מוכנות מראש ולייצר אוטומציה שלהן".

וולמן הוסיף שהפלטפורמה מבוססת על ממשק מאוחד, שמאפשר להציג סוגים שונים של אירועי סייבר: "הלקוח הסטנדרטי שלנו הוא חברה גדולה, שקנתה בממוצע לאורך השנים בין 70-50 מוצרים, והם מייצרים כל מיני התראות. קשה לנטר את כולן. הפלטפורמה של BISEC יודעת לאסוף את ההתראות מכל המוצרים ולרכז את כולן בממשק אחיד".

בעקבות העסקה מייסדי BISEC, יאיר בר-טוב וערן אלשיך, מונו לתפקידי סמנכ"ל פיתוח עסקי וסמנכ"ל טכנולוגיה ב-CyberProof, הפועלת בישראל זה מספר חודשים ממרכז פיתוח במגדלי עזריאלי בתל אביב. היא מתמחה במתן שירותים ופתרונות בתחום הסייבר, אשר מבוססים על טכנולוגיות לימוד מכונה ובינה מלאכותית. כעת מתכוונת החברה לשלב את הפלטפורמה שפיתחה BISEC במערך הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה.

וולמן, שכיהן בעברו כמנכ"ל המשרד לענייני מודיעין, ציין כי "CyberProof מתכוונת לגייס בחודשים הקרובים עשרות מפתחים ומומחי סייבר בישראל, יוצאי יחידות ביטחוניות וקהילת המודיעין. בנוסף, בכוונתנו להמשיך וליצור שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים עם חברות ישראליות הפועלות בתעשיית הסייבר והבינה המלאכותית. רכישת BISEC הינה צעד ראשון ומשמעותי במימוש תכנית הצמיחה שלנו בישראל".