אנליסטים אופטימיים בעקבות אירועים חיוביים בקורנית דיגיטל

קורנית דיגיטל הודיעה בשבוע שעבר על השקת טכנולוגיית הדפסה מתקדמת ■ בתי ההשקעה נידהאם ו-Stifel מעלים את מחיר היעד ל-26% ול-20% מעל מחיר השוק, בהתאמה

גבי זליגסון / צילום: איל יצהר
גבי זליגסון / צילום: איל יצהר

שני אירועים חיוביים שקרו בחברת קורנית דיגיטל בשבוע שעבר לא השפיעו על מניית החברה, שנסחרה בימים האחרונים ללא שינוי במחיר של כ-15 דולר.

עם זאת, אנליסטים המסקרים את החברה מעריכים שיש מקום לאפסייד, ושני בנקי השקעות פרסמו בימים האחרונים המלצות חיוביות. במחיר הנוכחי, שווי השוק של קורנית הוא 508 מיליון דולר.

קורנית דיגיטל , בניהולו של גבי זליגסון, מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות תעשייתיות לצורך הדפסה על בדים ופריטי לבוש. החברה הודיעה בשבוע שעבר על השקת טכנולוגיית הדפסה מתקדמת, Avalanche HD6, והשתתפה בכנס משקיעים שערך בנק ההשקעות נידהאם (Needham) בניו יורק, שם הציגה מצגת אופטימית למשקיעים. לדברי האנליסט ג'יימס ריצ'יוטי מנידהאם, הטון של אנשי החברה בכנס היה חיובי, ודובר על תעשייה חזקה ועל השקות מוצרים חדשים. הוא הוסיף, כי הטכנולוגיה החדשה שהושקה מפחיתה דרמטית את צריכת הדיו - ב-30%-45% ביחס למערכות הקיימות - ומספקת ביצועים משכנעים מבחינת עלויות. להערכתו, השקת ה-Avalanche פותחת בפני החברה הזדמנות שוק חדשה וגדולה.

ריצ'יוטי כותב, כי 2017 הייתה שנה מאכזבת לקורנית, ומעריך שתציג צמיחה בשיעור חד-ספרתי לעומת צמיחה של 28% בהכנסות ב-2016, בעיקר בשל העיכובים מול אמזון בקיץ האחרון. עם זאת, להערכתו 2018 תיראה טוב יותר. המלצתו למניה היא "קנייה" במחיר יעד של 19 דולר, כ-26% מעל מחיר השוק.

גם האנליסט פטריק ניוטון מ-Stifel התייחס להשקה החדשה, וכתב כי המערכת תושק במהלך הרבעון הנוכחי, והשדרוג למערכת זו יעלה ללקוח 60-80 אלף דולר - מחיר גבוה יותר משדרוגים למערכות קודמות, שעמדו להערכתו על 45-50 אלף דולר.

לדבריו, הנהלת קורנית מעריכה שבסיס ההתקנות מוערך במאות לקוחות, וכבר יש ביקוש לשדרוגים. המלצתו למניה היא "קנייה", ולדבריו, "לקורנית יש הזדמנויות צמיחה חזקות לטווח הארוך והיא משקיעה באגרסיביות במוצרים חדשים, מה שמשפיע על המודל בתנודתיות בטווח הקצר". מחיר היעד של Stifel למניית קורנית הוא 18 דולר, כ-20% מעל המחיר הנוכחי.