מניות אלקו חולקו בין בניו של זלקינד; מה עם בתו?

דפנה ססלר-זלקינד נעדרה מההודעה על חלוקת מניות הקבוצה ■ ככל הנראה תקבל נכסים פרטיים

ביום חמישי האחרון עדכנה קבוצת אלקו כי בהתאם לצוואתו של גרשון זלקינד, שני בניו, דניאל ומיכאל (מייקי), יקבלו בחלקים שווים ביניהם את החזקות האב בחברה, בשווי נוכחי של כ-700 מיליון שקל לכל אחד מהשניים.

מי שנעדרה מההודעה היא בתו של זלקינד ואחותם של דניאל ומייקי, ד"ר דפנה ססלר, שלא קיבלה ממניות החברה.

ככל הנראה, ססלר קיבלה מהירושה נכסים פרטיים שהיו בידי אביה, וככל הידוע, לא קיימים סכסוכים במשפחת זלקינד בנוגע לירושה. מאלקו לא נמסרה תגובה. בן זוגה של ססלר, ד"ר מיכאל ססלר, לשעבר בכיר באלקטרה צריכה מקבוצת אלקו, עלה לכותרות בשנים האחרונות במסגרת חקירת חשדות להעלמות מס של עשרות מיליוני שקלים יחד עם שותפו רפי ליפא, יועץ הנפקות, מהכנסות שהפיקו מאשכול חברות נדל"ן מניב גרמניות. השניים אף נעצרו במהלך 2016 במסגרת החקירה בנושא.

מניותיו של גרשון זלקינד, שנפטר לפני כארבעה חודשים, עוברים לידי בניו בתקופה טובה, כשהן מרחק נגיעה מרמת השיא אליה הגיעה החברה בחודש מאי האחרון, אחרי זינוק תלת-שנתי של כ-250% המשקף לאלקו שווי נוכחי של כ-2 מיליארד שקל.

אלקו פועלת באמצעות שלוש חברות בת בורסאיות מרכזיות: אלקטרה (קבלנות ותשתיות), אלקטרה מוצרי צריכה (ייצור ושיווק מוצרי צריכה וכן חברת הסלולר גולן טלקום) ואלקטרה נדל"ן בתחום הנדל"ן המניב. לאחרונה נכנסה אלקו לתחום חדש, לאחר שזכתה במכרז על רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס.

רשת קשת וערוץ 10
 רשת קשת וערוץ 10