צמיחה חדה בחשיפה ל"גלובס" במחצית השנייה של 2017

סקר TGI קובע כי החשיפה ל"גלובס" זינקה במחצית השנייה של 2017 ב-11.6%

"גלובס"
"גלובס"

צמיחה חדה בחשיפה ל"גלובס" המתחדש. סקר TGI שפורסם היום (ד') קובע כי החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה במחצית השנייה של 2017 ב-11.6% לעומת המחצית הראשונה של השנה. בסך-הכול מדובר בחשיפה בשיעור של 4.8%.

הצמיחה החדה מיוחסת לתקופה בה נרכש "גלובס" על-ידי אלונה בר און וענת אגמון, ולתפקיד העורכת מונתה נעמה סיקולר. בתקופה זו גובשה הנהלה חדשה והצטרפו שורה של עיתונאים מובילים למערכת שמאגדת את העיתונאים הטובים בישראל.

"גלובס" המתחדש גאה באמון שנותן בו הציבור ונחוש להמשיך ולממש את החזון כפי שהוצג על-ידי יו"ר גלובס אלונה בר און בוועידת ישראל לעסקים לאחרונה. החזון כולל בין היתר את העובדה של"גלובס" אין ולא תהיה אג'נדה פוליטית, העיתון ינסה לייצר פתרונות ולא יתמקד רק בטענות וביקורת ויפעל בשקיפות ויידע לקחת אחריות גם כאשר נעשות טעויות, וכן יתאמץ להנגיש מידע מורכב ולא מתלהם לקהלים רבים ורחבים.

"זה כוכב הצפון שלנו. ייקח זמן לשנות דפוסי חשיבה ותודעה וחינוך מחדש, גם של עצמנו. חשוב לנו שכולכם - שותפים, מפרסמים, רגולטורים, מושאי סיקור והכי חשובים - הקוראים שלנו - תבינו ותכבדו את הדרך שלנו ותפגינו סבלנות כלפיה, כי רומא לא תבנה ביום אחד", אמרה בר און, שאף סיפרה כי העקרונות המנחים מופיעים בהסכם בעלי המניות של העיתון: "ניסחנו את ה'אני מאמין' של 'גלובס' המתחדש ב-10 נקודות ועיגנו אותן בהסכם, שמבטיח את עצמאות המערכת העיתונאית גם מול בעלי המניות".