סקר TGI

כתבות אחרונות

 
מניפת עיתונים / צילום: תמר מצפי

סקר TGI: "ישראל היום" העיתון המוביל, עלייה בהאזנה לרדיו

בהתבוננות חצי-שנתית, גם "ישראל היום" וגם "ידיעות אחרונות" רשמו היחלשות מסוימת • ההאזנה באופן כללי לרדיו עולה באופן גורף, אך בשיעורי החשיפה השנתיים של שתי קבוצות התחנות הגדולות - גל"צ ותחנות "כאן" - לא נרשם שינוי משמעותי

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2022
עיתונים / צילום: תמר מצפי

מתאוששים מהקורונה: עלייה בחשיפה לעיתונות היומית

לפי סקר TGI לסיכום 2021, העיתונות מתחילה להתאושש ממשבר הקורונה ורושמת עלייה מובהקת בחשיפה • החשיפה לגלובס ממשיכה לעלות ורושמת אף עלייה בין המחצית הראשונה של השנה לשנייה • גם ההאזנה לרדיו התחזקה ב-2021

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2022
עיתונים, TGI / צילום: תמר מצפי

סקר TGI: "ישראל היום", כאן רשת ב' וגלי צה"ל הם כלי התקשורת הנפוצים בישראל

סקר TGI לחודשים יולי 2020-יוני 2021 מגלה כי בהשוואה שנתית ניתן לראות המשך מגמת ירידה כללית בצריכת עיתונות ורדיו, כשהסיבה המרכזית לכך היא ירידה חדה במחצית השנייה של 2020 בצל הסגרים

שירות גלובס 29.07.2021
עיתונים / צילום: תמר מצפי

סקר TGI: ירידה בחשיפה לעיתונות ולרדיו; "ישראל היום" ממשיך להוביל

בהסתכלות שנתית, כל העיתונים היומיים רשמו ירידות משמעותיות של 18%-38% בממוצע, למעט גלובס שירד ב-2% בלבד • שיעור ההאזנה הממוצע השנתי לרדיו ירד בכ-10% • המהפך הושלם: מבחינת ההאזנה לערוצי האקטואליה, גל"צ מאבדת את ההובלה לטובת כאן רשת ב'

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2021
מימין למעלה: בן כספית, שמעון אלקבץ, קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן, ינון מגל, קרן נויבך, אלדד קובלנץ / צילום: יונתן בלום, שלומי יוסף, ענבל מרמרי, איל יצהר, עירד
דעה

המפץ הגדול ברדיו כבר כאן: למה איבדה גל"צ את הבכורה לרשת ב', וממי כדאי להן להיזהר

על כל מגבלותיו, סקר TGI האחרון נתן אינדיקציה אחת מובהקת - גלי צה"ל איבדה סופית את ההגמוניה בתחום האקטואליה • הסיבות לכך רבות: מהפוליטיזציה, דרך הפומפוזית של מגישיה ועד ההפסד בזירת הדיגיטל למתחרה החדש-ישן שלמד להשתנות עם הטרנדים

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2020
עיתון גלובס / צילום: איל יצהר, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

סקר TGI: רשת ב׳ עוקפת את גל"צ, ירידה בחשיפה לעיתונות המודפסת

לפי הסקר החצי שנתי הבודק את שיעור החשיפה לעיתונים ולרדיו, הפער בין ישראל היום לידיעות אחרונות מצטמצם, כשבסוף השבוע ידיעות מוביל • תאגיד השידור מתחזק - בעיקר הודות לכאן רשת ב' • בתחנות גל"צ נמשכת מגמת הירידה

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2020
עיתונים, TGI / צילום: תמר מצפי

יש מי שנהנה מהבחירות: סקר TGI מצביע על עלייה בשיעור החשיפה לעיתונים

לפי סקר TGI לשנת 2019, לראשונה מזה ארבע שנים נרשמת עלייה בחשיפה לעיתונות • העלייה ניכרת גם בעיתוני אמצע השבוע וגם במוספי סוף השבוע • גם העיתונים הכלכליים מציינים שנה טובה • ברדיו: 103FM מתחזקת, וגלגלצ מתרסקת

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי
בלעדי

בעקבות סקר TGI המחמיא, הפרסום בתחנות התאגיד מתייקר ב-10%

עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2019
עיתונים ישראלים / צילום: תמר מצפי

בהשפעת הבחירות? עלייה קלה בשיעור החשיפה לעיתונים בחציון; ברדיו: גלגלצ יורדת ו-103 מזנקת

מנתוני סקר TGI עולה כי שיעור החשיפה לעיתונות ממשיך לרדת, אולם בחציון הראשון של 2019 נרשמה בכל העיתונים דווקא עלייה קלה שבאה לידי ביטוי גם בעיתונות היומית וגם בעיתונות הכלכלית • ברדיו: 103 כובשת את הבכורה בתחנות המקומיות

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2019
"גלובס"

סקר TGI: "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד בישראל שמסיים את 2018 עם עלייה בחשיפה

עפ"י נתוני TGI המתפרסמים הבוקר, החשיפה ל"גלובס" עמדה בשנה החולפת על 4.8% • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד הצומח בישראל, בניגוד למגמה בעיתונות הכללית ובעיתונות הכלכלית

גלובס 31.01.2019
עיתונים, TGI / צילום: תמר מצפי

סקר TGI: ירידה בחשיפה לרוב העיתונים, "ישראל היום" עדיין מוביל

למעט "גלובס" שרושם עלייה של 4.5% בחשיפה בימים א'-ד' - כל העיתונים רשמו ב-2018 ירידה משמעותית בחשיפה, לעתים במספרים דו-ספרתיים • "ידיעות אחרונות" רושם ירידה של 18.5% בחשיפה, ו"ישראל היום" - ירידה של 18% • גם ברדיו יש ירידה בשיעורי ההאזנה הליניאריים, אבל היא מתונה ביחס לירידה בעיתונות

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2019
עיתונים ישראלים / צילום: תמר מצפי

נתוני TGI לעיתונות ולרדיו: מי עלה ומי ירד

שיעור הקריאה בעיתונות המודפסת ירד מ-58% ביולי-דצמבר 2015 ל-47% בינואר-יוני 2018 • שיעור ההאזנה ברדיו ירד ל-65.6% במחצית הראשונה של 2018, לעומת 71.2% ביולי-דצמבר 2015

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2018
"גלובס"

עלייה דרמטית בחשיפה ל"גלובס" במחצית הראשונה של 2018

עפ"י נתוני סקר TGI שמתפרסמים היום, החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה ביחס למחצית הקודמת ולמחצית המקבילה ב-2017 • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד שהראה עלייה בחשיפה במחצית זו, והחשיפה אליו עומדת על 5.6%

גלובס 31.07.2018
"גלובס"

צמיחה חדה בחשיפה ל"גלובס" במחצית השנייה של 2017

סקר TGI קובע כי החשיפה ל"גלובס" זינקה במחצית השנייה של 2017 ב-11.6%

גלובס 24.01.2018
עיתונים / תמר מצפי

סקר TGI: "ישראל היום" ממשיך להוביל, ירידה בקריאת עיתונים

החינמון שבבעלות אדלסון ממשיך להיות בעל החשיפה הגבוהה ביותר, ואחריו "ידיעות אחרונות", שחוזר להוביל בגזרת סוף השבוע ■ בשדה הרדיו ניתן להתרשם לראשונה מנתוני תחנות קול ישראל תחת התאגיד: רשת ב' רושמת ירידה; רשת ג' ו-88FM מתחזקות

יונתן כיתאין 24.01.2018

סקר TGI: "ישראל היום" עוקף את "ידיעות אחרונות" גם בסופ"ש

בבדיקה שנתית של הגזרה הכלכלית, "כלכליסט" שומר על יציבות, "גלובס" מתחזק, ו"דה מרקר" נחלש ■ ברדיו, ההובלה עוברת ל-103FM

יונתן כיתאין 20.07.2017

   1234   

   נמצאו 58 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4