סיטי העלה המלצה לקורנית דיגיטל; מחיר היעד עלה ל-19 דולר

מחיר היעד עלה מ-16 ל-19 דולר, והמחיר החדש משקף פרמיה של 20.3% על מחיר המניה בנאסד"ק

גבי זליגסון / צילום: איל יצהר
גבי זליגסון / צילום: איל יצהר

"הירידות האחרונות מייצגות הזדמנות אטרקטיבית להשקעה במניה לקראת פרסום הדוחות והתחזיות בפברואר" - כך כתבו אתמול (ג') כלכלני סיטי על מניית קורנית דיגיטל; בבנק העלו את המלצתם למניית קורנית מ"נייטרלי" ל"קנייה" ומחיר היעד עלה ב-3 דולר, ל-19 דולר. בתגובה קפצה אתמול מניית קורנית ב-4.6% בנאסד"ק למחיר של 15.8 דולר, כך שמחיר היעד של סיטי משקף כעת פרמיה של 20.3% על מחיר השוק. שווי השוק של קורנית הוא 533 מיליון דולר.

קורנית , בניהולו של גבי זליגסון, מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות תעשייתיות להדפסה על בדים ופריטי לבוש. האנליסט קנת' וונג מסיטי הזכיר את המערכת החדשה שהשיקה קורנית לאחרונה, Avalanche HD6, וציין כי התגובות הראשוניות לה היו חיוביות.

וונג הוסיף כי שיפור בתחום המכירות יוביל לצמיחה. לדבריו, לקורנית יש כעת כוח מכירה שפונה ישירות לשוק בארה"ב, נוסף על שני מפיצים - עובדה שללא ספק תוביל להאצת הצמיחה בצפון אמריקה שכיום היא בשיעור חד-ספרתי נמוך.

לפני פרסום דוחות הרבעון השלישי של 2017, קורנית פרסמה אזהרת רווח, על רקע עיכובים במשלוחים ללקוח אסטרטגי. קורנית לא דיווחה אז מיהו הלקוח אך מדובר בחברת אמזון, שחוותה עיכובים רגולטוריים בהשקת אתר חדש שלה בפנסילבניה. האנליסט וונג מעריך שקורנית לא תרשום במחצית הראשונה של 2018 הכנסות הקשורות לאתר החדש של אמזון לפני המחצית השנייה של השנה. במחצית השנייה של השנה ובפרט בעונת החגים צפויה עלייה במכירות אלה. לדברי האנליסט, מהשיחות שערך עם המנכ"ל זליגסון ועם גורמים אחרים בתעשייה, קורנית תוכל להציג השנה צמיחה גם ללא התוספת הצפויה במכירות לאמזון.