ניקי היילי: השמועות על רומן שלי עם טראמפ פוגעניות ומגעילות

"פוליטיקו": מלניה טראמפ לא הצטרפה לבעלה למסע לדאבוס בתגובה על ידיעות שהוא קיים יחסים עם כוכבת פורנו כאשר אשתו ילדה את בנם ■ עיתון בריטי: מלניה טראמפ עברה לגור במלון מפואר בוושינגטון

ניקי היילי, שגרירת ארה"ב באו"ם/ צילום: רויטרס
ניקי היילי, שגרירת ארה"ב באו"ם/ צילום: רויטרס

ניקי היילי, שגרירת ארה"ב באו"ם, הכחישה שמועות ברשת כאילו היא מנהלת רומן עם דונלד טראמפ, והגדירה שמועות אלה כ"פוגעניות ביותר" וכ"מגעילות". נשים חזקות נופלות קרבן לדברים כאלה לא פעם אחת, היא אמרה בריאיון לאתר "פוליטיקו".

בנפרד מצטט האתר דיווחים בכמה כלי תקשורת, שלפיהם לא הצטרפה מלניה טראמפ לבעלה בטיסתו לדאבוס בתגובה על ידיעות שהוא קיים יחסים עם כוכבת הפורנו סטפאני קליפורד ב-2006, זמן קצר לאחר שגב' טראמפ ילדה את בנם, ברון. "וול סטריט ג'ורנל" דיווח באחרונה שפרקליטו של טראמפ שילם דמי שתיקה לקליפורד לפני הבחירות לנשיאות ב-2016. העיתון הבריטי "דיילי מייל" טוען, שמלניה טראמפ עברה לגור בבית מלון מפואר בוושינגטון.

השמועות על הרומן כביכול בין טראמפ להיילי צמחו בעקבות רמזים שהפריח מייקל וולף, העיתונאי שכתב את הספר "אש וזעם - בתוך הבית הלבן של דונלד טראמפ", בריאיון עם ביל מייר ב-HBO בשבוע שעבר. וולף אמר, כי הוא "בטוח לגמרי" שטראמפ מנהל רומן - אך לא היה מספיק בטוח כדי לכלול מידע זה בספרו. וולף אמר בראיון, כי קוראים חדי-עין יוכלו למצוא בספר רמז לזהות אהובתו של טראמפ. "עכשיו, כשאמרתי לכם, כאשר תגיעו למשפט הספציפי, תאמרו, 'זהו זה'", הוא אמר בריאיון.

ואכן, עד מהרה התגלה המשפט שוולף רמז עליו: "הנשיא מבלה פרקי זמן ניכרים ביחידות עם היילי באייר-פורס 1 ויש הערכות שהוא מטפח אותה לתפקיד פוליטי ברמה כלל-ארצית".

"זה בהחלט לא נכון", אמרה היילי. לדבריה, לא זו בלבד שדברי וולף אינם נכונים עובדתית אלא שהרמזים האלה דומים להתקפות שהיא ונשים מצליחות אחרות התנסו בהן - טענות שהן נאלצו לשכב עם גברים כדי לסלול את דרכן לצמרת.

"הייתי על אייר-פורס 1 פעם אחת וכמה אנשים נמצו איתי כאשר הייתי שם", היא אמרה ל"פוליטיקו". "וולף טוען שאני מרבה לדבר עם הנשיא בלשכה הסגלגלה על עתידי הפוליטי. מעודי לא דיברתי עם הנשיא על עתידי הפוליטי ואף פעם לא נמצאתי עימו ביחידות.

"מדובר בנושא גדול יותר, נושא שאנו חייבים להיות מודעים לו: בכל שלב בחיי שמתי לב שאם אתה נותן ביטוי אמיתי לאמונותיך, אם אינך מצטנע אלא מגלה עוצמה, יש אחוז קטן של אנשים שלא אוהבים זאת והדרך שבה הם מתמודדים עם הבעיה היא לירות לעברך חצים", אמרה היילי.